Targi Pojazdów Użytkowych IAA 2018: TIMOCOM z nowym wizerunkiem marki staje się pionierem Smart Logistics System
Augmented Logistics dla europejskiej logistyki
Erkrath/Hannover, 19 wrzesień 2018 - Już po raz 8 z rzędu TIMOCOM, jako wiodące europejskie przedsiębiorstwo z branży IT oferujące innowacyjne rozwiązania dla logistyki, uczestniczy w Targach Pojazdów Użytkowych IAA 2018 w Hanowerze. W tym roku TIMOCOM czyni tę okazję niezwykle wyjątkową. Przedsiębiorstwo zaprezentuje się na wiodących targach mobilności, transportu i logistyki ze swoim nowym elastycznym logo i jako pierwszy System Smart Logistics stawia obecnie na hasło Augmented Logistics.
Od ponad dwudziestu lat TIMOCOM wraz ze swoimi klientami nieustannie zmienia i cyfryzuje branżę logistyczną. Teraz przedsiębiorstwo wykonuje wraz z nimi kolejny krok przechodząc do następnego etapu rozwoju. Wszystko to na podstawie nowej wizji i misji firmy. TIMOCOM wierzy w świat bez wyzwań logistycznych i wyznaczyło sobie misję kształtowania inteligentnej, bezpiecznej i prostej logistyki. Ten strategiczny cel naturalnie znajduje odzwierciedlenie w nowym wizerunku marki.
Ale jakie dokładnie są istotne czynniki tej transformacji?
System Smart Logistics
Ansgar Max, Dyrektor IT wyjaśnia przemianę z giełdy transportowej w pionierski system przyszłości logistyki: "TIMOCOM jest od dawna czymś więcej niż tylko giełdą transportową, czy platformą skupiającą się jedynie na transporcie. System Smart Logistics jest sumą wielu różnych aplikacji, usług i interfejsów. Technicznie rzecz ujmując mowa tu o usługach Micro lub REST, kontenerach Docker i narzędziach typu Kubernetes.
W połączeniu z ideami Continuous Integration i Continuous Delivery i naszymi sprawnymi procesami rozwoju jesteśmy w stanie bardzo wydajnie reagować na wymagania rynku." Dla TIMOCOM System Smart Logistics jest kolejnym logicznym krokiem, aby Klienci mogli profitować z jego inteligentnych usług.
Augmented Logistics przyszłości
Od wielu lat, TIMOCOM „łączy z pojazdami". Klienci nadal będą mogli korzystać z wartości dodanych i zalet największej giełdy transportowej Europy. „Augmented Logistics“ obiecuje ponad 127.000 użytkowników jeszcze więcej elastyczności i wydajności przy wspieraniu ich procesów logistycznych. Rzecznik przedsiębiorstwa Gunnar Gburek wyjaśnia ukute przez TIMOCOM określenie nowego strategicznego ukierunkowania. "Stale koncentrujemy się na automatyzacji procesów logistycznych i łatwym łączeniu klientów z naszym systemem. "Augmented" oznacza "rozszerzony", "ulepszony", "powiększony". Ostatecznie każde cyfrowe udoskonalenie naszego systemu czyni procesy naszych Klientów inteligentniejszymi, co w rezultacie pozwala im jeszcze bardziej zwiększyć swoją przewagę konkurencyjną. Dla TIMOCOM oznacza to położenie w przyszłości nacisku na rozszerzenie Smart Logistics System oraz łączenie klientów w sieć logistyczną.”
Elastyczne logo i nowa odsłona marki
Nowe, elastyczne logo dopełnia opracowany wizerunek marki na płaszczyźnie wizualnej. Pélagie Mepin, dyrektor marketingu, mówi o nowym, innowacyjnym znaku firmowym: "Nasze nowe logo jest wyrazem naszej świadomości bycia wiodącym i przede wszystkim patrzącym w przyszłość przedsiębiorstwem IT dla logistyki. Przy tym świadomie zdecydowaliśmy się na nowoczesny, elastyczny projekt. Chcemy nim odzwierciedlić wszechstronność i dynamikę TIMOCOM, branży logistycznej a zwłaszcza naszych ponad 40.000 klientów." Elastyczne logo umożliwi TIMOCOM wdrożenie bardziej ukierunkowanej i konkretnej komunikacji z klientami.
Oficjalnie nowy wizerunek marki zostanie po raz pierwszy zaprezentowany na Targach Pojazdów Użytkowych IAA 2018 w hali 13 na stoisku C29. Goście wiodących niemieckich targów dowiedzą się tu o wszelkich szczegółach strategii TIMOCOM i mogą poznać szerokie możliwości systemu Smart Logistics.