
Skorzystaj z naszej usługi inkaso!Międzynarodowe Inkaso

Twój prosty sposób na windykację płatności.
Jeśli termin zapłaty faktury upłynął, dział inkaso firmy TIMOCOM może pomóc Ci w odzyskaniu należności.
W każdym przypadku udzielamy użytkownikom indywidualnych konsultacji i jako bezstronni mediatorzy w znacznej większości spraw doprowadzamy do spłaty zaległych faktur. Adwokat Alexander Oebel i jego zespół mogą się poszczycić 86-procentową skutecznością.
W całej Europie prowadzimy dla Ciebie mediacje w 27 językach. Jeśli Twój kontrahent zwleka z zapłatą, możesz polegać na kompetencji zespołu inkaso firmy TIMOCOM. Sprawy naszych użytkowników załatwiamy szybko, w przystępnych cenach i na drodze pozasądowej, aby uniknąć uciążliwego procesu. Działamy fair play i zawsze dążymy do porozumienia, by nie narażać Cię na zerwanie kontaktów handlowych. Nasz międzynarodowy serwis inkaso jest dla Ciebie uczciwym i konsekwentnym partnerem w sprawach zarządzania należnościami.
Skorzystaj z naszej usługi Inkaso!86%
Skuteczność w 2019 roku
Serwis inkaso firmy TIMOCOM to:
- prosta i wygodna procedura składania zlecenia online
- zezwolenie na wykonywanie pozasądowych usług windykacyjnych od 2003 roku
- kompetentne doradztwo i wsparcie w odzyskiwaniu Twoich należności
- wsparcie w całej Europie w 27 językach
- szybkie i dyplomatyczne rozwiązanie w zakresie zarządzania należnościami
- skuteczne rozwiązanie ponad 86% dotychczasowych spraw
Oto, jak skorzystać z usługi inkaso firmy TIMOCOM:
Pobierz formularz i wypełnij go
Wypełniony formularz wyślij mailem na adres: inkasso.pl@timocom.com lub faksem pod numer: +48 71 737 25 01
Nasz międzynarodowy zespół inkaso skontaktuje się z Tobą i zadba o resztę – w Twoim ojczystym języku!
Co musisz zrobić, żeby zlecić inkaso w TIMOCOM?
- 1. Zapoznaj się z OWU Międzynarodowego Inkaso TIMOCOM, które znajdziesz tutaj.
-
2. Zgromadź potrzebne dokumenty:
- fakturę, za którą chcesz odzyskać należność;
- zlecenie transportowe;
- dokumenty przewozowe potwierdzające wykonanie usługi;
- ostatnie wezwanie do zapłaty wysłane klientowi (rekomendowane);
- ewentualnie wydruk oferty z TIMOCOM.
- 3. Upewnij się, że od daty wymagalności roszczenia upłynęło przynajmniej 30 dni. Dopiero po tym czasie będzie możliwe rozpoczęcie Twojej sprawy.
- 4. Pobierz formularz zgłoszenia, który znajdziesz pod tym linkiem.
- 5. Wypełnij formularz, pamiętając o poprawnym podaniu danych (w tym TIMOCOM ID) Twojej firmy oraz dłużnika, numeru i daty faktury, wysokości roszczenia, a także pieczątce i podpisie w dolnej części strony.
- 6. Do jednego zgłoszenia możesz dołączyć dowolną liczbę faktur od tego samego dłużnika, pamiętając o dodaniu do każdej kompletu dokumentów. W przypadku większej liczby faktur zalecamy jednak kontakt z działem Inkaso przed złożeniem zlecenia.
- 7. Wypełnione zgłoszenie wraz z dokumentami wymienionymi w punkcie 2. wyślij na adres: inkasso.pl@timocom.com (najlepiej w formacie PDF) lub faxem pod numer +48 71 737 25 01
Co mówią o nas zadowoleni Klienci:

Kliknij, aby przeczytać Success Story firmy Mega Pol Trans >"Cenimy ten serwis, bo jego skuteczność oscyluje w granicach 86%."

Kliknij, aby przeczytać Success Story firmy Karzol-Trans >Nasza współpraca jest znakomita. Otrzymujemy odpowiedzi na nasze pisma w ciągu 1-2 dni. Przy trudniejszych zleceniach inkaso otrzymujemy porady, jak możliwie najszybciej rozwiązać poszczególne sprawy."

Kliknij, aby przeczytać Success Story firmy MEM BAU Srl. >"Nasza firma jest w pełni zadowolona z usług Międzynarodowego Inkaso TIMOCOM i mogę ją innym klientom TIMOCOM tylko polecić. Usługa ta daje firmom poczucie pewności, że są w dobrych rękach."

Kliknij, aby przeczytać Success Story firmy Hermes Forwards Srl. >"Mieliśmy wiele spraw, w których odzyskana przy Państwa pomocy suma wynosiła ponad 10.000 Euro."

Kliknij, aby przeczytać Success Story firmy Spedition Andres e.K. >„Nigdy nie będzie stuprocentowej pewności, lecz dzięki usłudze inkaso firmy TIMOCOM ostatecznie jesteśmy w stanie większość transakcji zakończyć pomyślnie. Z pełnym przekonaniem polecam tę usługę innym przedsiębiorcom."
FAQ Międzynarodowe Inkaso TIMOCOM
Pobierz nasz formularz zlecenia windykacji, wypełnij go i wyślij do nas meilem na adres inkasso.pl@timocom.com lub faksem pod numer +48 71 737 25 01 . Skontaktujemy się z Tobą. Możesz też natychmiast zadzwonić pod numer: +48 71 737 25 78 .
Tak, usługa inkaso dostępna jest dla wszystkich aktualnych użytkowników TIMOCOM. Jeśli nie podpisałeś jeszcze umowy, możesz zarejestrować się tutaj.
Nie. Nasz zespół chętnie pomoże Ci także w przypadku nieuregulowanych należności, które powstały poza Sytemem Smart Logistics. Przyślij nam swoją sprawę windykacyjną.
W 2019 roku udało nam się z powodzeniem przeprowadzić mediacje w ponad 86% przypadków.
Pobieramy opłatę manipulacyjną w wysokości 20,00 €. Jeśli nasza usługa windykacyjna okaże się skuteczna, dodatkowo naliczymy prowizję w wysokości zależnej od wartości roszczenia i wynikającej ze stawek określonych przez niemieckie przepisy prawa. Koszt usługi możesz obliczyć przed złożeniem zlecenia w naszym kalkulatorze opłat. Tutaj możesz wyliczyć wysokość opłaty za usługę inkaso.
Zasadniczo zastosowanie mają zasady prawne dotyczące szkód spowodowanych opóźnieniem zgodnie z dyrektywą UE 2011/7/UE. Ma to na celu zapewnienie szybszej zapłaty zaległych roszczeń. Od czasu wejścia w życie powyższej dyrektywy w krajach UE, w przypadku opóźnień w płatnościach obowiązują nowe prawa i obowiązki. Dla wierzycieli i dłużników oznacza to, co następuje:
Faktury dla przedsiębiorców stają się automatycznie zaległe po 30 dniach od terminu płatności. Ponadto terminy płatności dłuższe niż 60 dni są dozwolone jedynie w wyjątkowych przypadkach. W razie opóźnienia płatności wierzyciel może żądać od dłużnika poniesienia pewnych kosztów związanych z dochodzeniem należności, jak również odsetek za zwłokę.
Koszty windykacji mogą obejmować koszty własne związane z opóźnieniem płatności, jak również opłaty za inkaso, prawnika lub zawiadomienia o opóźnieniu. Dla wierzycieli oznacza to, że mogą otrzymać od dłużnika zwrot opłat za usługę windykacyjną. Do kosztów, które mogą zostać zwrócone, należy także opłata manipulacyjna należna w przypadku skutecznej windykacji. Oznacza to, że jeśli należność jest przeterminowana i winę za to ponosi dłużnik, wierzyciel może żądać od dłużnika zwrotu wszystkich kosztów usługi windykacyjnej, w tym opłaty podstawowej i prowizji.
Ważne jest, że niniejsze przepisy miały zastosowanie wyłącznie:
- do faktur dotyczących wykonania umowy, czyli nieobejmujących np. strat, szkód lub zdublowanych płatności;
- jeżeli opóźnienie w płatności można udowodnić;
- w przypadku, gdy dłużnik ma siedzibę na terenie UE.
Dostarczenie dłużnikowi wezwania do zapłaty przez wierzyciela nie jest konieczne, jednak jak najbardziej zalecane. Może bowiem pomóc w szybszym, polubownym rozwiązaniu spornej kwestii.
Nasz zespół windykacyjny działa w całej Europie, a nasze usługi są oferowane w następujących językach:
- bułgarski (BG)
- duński (DA)
- niemiecki (DE)
- angielski (EN)
- fiński (FI)
- francuski (FR)
- grecki (EL)
- włoski (IT)
- chorwacki (HR)
- łotewski (LV)
- litewski (LT)
- macedoński (MK)
- niderlandzki (NL)
- norweski (NO)
- polski (PL)
- portugalski (PT)
- rumuński (RO)
- rosyjski (RU)
- szwedzki (SV)
- serbski (SR)
- słowacki (SK)
- słoweński (SL)
- hiszpański (ES)
- czeski (SC)
- turecki (TR)
- ukraiński (UA)
- węgierski (HU)
Tak, nasz zespół inkaso pracuje na całym świecie, głównie w Europie, w Twoim ojczystym języku. Zagraniczne sprawy sprawy windykacyjne nie stanowią dla nas problemu.
W przypadku niewypłacalności majątek dłużnika podlega zazwyczaj administracji sądu upadłościowego lub zewnętrznego zarządcy. Pozwala to na zarządzanie należnościami i zapewnia podział pozostałych aktywów. Gwarantuje to nie tylko szybsze skontaktowanie się z wierzycielami, którzy są bliżej dłużnika, ale także równe traktowanie wszystkich wierzycieli.
Każde państwo określa specjalną procedurę, w ramach której wierzyciel składa swoje roszczenie. Zalecamy zgłoszenie swojej wierzytelności bezpośrednio do syndyka masy upadłościowej, aby zostać uwzględnionym jako wierzyciel w postępowaniu, oraz by pozostała kwota nie została dodatkowo zmniejszona o koszty reprezentacji.
Naszym celem jest wspieranie wierzycieli w egzekwowaniu ich uzasadnionych roszczeń. W przypadku trudnej sytuacji można zawrzeć z dłużnikiem na przykład umowę obejmującą płatności w ratach, tak aby wierzyciel mimo wszytko otrzymał swoje pieniądze. Jednocześnie TIMOCOM w ramach Systemu Smart Logistics pomaga swoim klientom zapobiegać powstawaniu kolejnych długów.
Jeśli użytkownik nie chce płacić bez podania przyczyny, takie zachowanie jest sprzeczne z kryteriami jakości TIMOCOM. W związku z tym nie jest możliwe, aby nieuczciwi klienci pozostali w naszej sieci.
Pobierz formularz zlecenia windykacji w postaci pliku PDF.
Pobierz zlecenie inkasa (755 kB)Międzynarodowe Inkaso
+48 71 737 25 01