31.03.2020

„Okazuje się, że nasza elastyczność stanowi obecnie ważny czynnik bezpieczeństwa”

TIMOCOM zapewnia nieograniczoną płynność działalności nawet w obecnej sytuacji

(1)

Erkrath, 16.03.2020 r. – Rozprzestrzenianie się koronawirusa okazuje się być ekstremalnym testem, który wpływa również na przemysł logistyczny. TIMOCOM już na wczesnym etapie podjął niezbędne środki ostrożności, które służą ochronie zdrowia swoich pracowników i zapewnieniu ich operatywności. Oznacza to, że TIMOCOM dokłada wszelkich starań, aby zapewnić stabilność i produktywność zarówno firmy TIMOCOM, jak i Systemu Smart Logistics, w tym giełdy ładunków.

„Okazuje się, że w szczególności nasza elastyczność stanowi obecnie ważny czynnik bezpieczeństwa dla nas oraz naszych klientów i partnerów” — powiedział Tim Thiermann, partner zarządzający TIMOCOM. „Wszyscy nasi pracownicy mogą pracować zdalnie przez cały czas, zapewniając w ten sposób funkcjonalność TIMOCOM i naszego Systemu Smart Logistics, w tym giełdy ładunków”.

Udostępnij na ...

„Lepiej zapobiegać niż leczyć. Dlatego już na wczesnym etapie tak dynamicznie rozwijającej się sytuacji podjęliśmy i wdrożyliśmy szeroko zakrojone działania na najwyższym szczeblu zarządzania" — mówi Frank Winter, dyrektor HR Europe w TIMOCOM. Te środki ostrożności obejmują między innymi unikanie jakichkolwiek podróży służbowych i organizowanie zamiast tego wirtualnych spotkań oraz zabieranie ze sobą służbowego notebooka po pracy, aby w razie potrzeby móc pracować z domu. Ten zbiór środków jest stale dostosowywany do aktualnej sytuacji i oficjalnych wymagań. 
Istotnym plusem jest to, że pracownicy TIMOCOM na wszystkich poziomach są już przyzwyczajeni do pracy w trybie home office. Taką możliwość firma wprowadziła już od 1 stycznia 2018 r., a zatem jest to sprawdzona praktyka codziennej pracy w TIMOCOM. Frank Winter dodaje: „W razie potrzeby mamy możliwość zezwalania wszystkim pracownikom na pracę zdalną bez ograniczania naszej działalności biznesowej”. 
Obecna sytuacja wymaga nie tylko odpowiednich środków w celu powstrzymania wirusa, ale także stosowania różnych rozwiązań w codziennej pracy. „Okazuje się, że w szczególności nasza elastyczność stanowi obecnie ważny czynnik bezpieczeństwa dla nas oraz naszych klientów i partnerów” — wskazuje Tim Thiermann, partner zarządzający TIMOCOM. „Wszyscy nasi pracownicy mogą pracować zdalnie przez cały czas, zapewniając w ten sposób operacyjność TIMOCOM i naszego Systemu Smart Logistics”. 
„Każdy kryzys jest też szansą” — dodaje Thiermann. „Obecna sytuacja może pomóc nam wszystkim przygotować się jeszcze lepiej na przyszłe wyzwania, niezależnie od tego, czy dotyczą one logistyki, czy choćby nas wszystkich jako społeczności. Nawet w trudnych czasach TIMOCOM wiernie stoi po stronie swoich klientów i partnerów w całej Europie”.

Pobierz informację prasową
Do góry