TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

TimoCom integruje swoją nowość - TC Transport Order®

Cyfrowa realizacja zleceń na platformie TimoCom

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

"Cyfrowy uścisk dłoni" symbolizuje centralne zarządzanie zleceniami z TC Transport Order® na platformie TimoCom.

Erkrath, 04.07.2017 – TimoCom, dostawca usług IT, rozszerzył największą w Europie platformę transportową o nową aplikację! Z TC Transport Order® ponad 120.000 użytkowników TimoCom realizuje swoje zlecenia transportowe bezpośrednio na platformie transportowej TimoCom, a dzięki cyfrowej realizacji procesu  optymalizują swoją codzienną pracę.

TC Transport Order® umożliwia użytkownikom przeprowadzenie całej transakcji w formie cyfrowej na platformie transportowej. Zatem transakcje transportowe będą zawierane w tym samym miejscu, gdzie znajdują się oferty frachtów i wolnych przestrzeni ładunkowych. "Nowa aplikacja składa się z funkcji do zarządzania zleceniami i zapytań transportowych. Łączy ona użyteczne dla obu partnerów biznesowych funkcje w taki sposób, że TC Transport Order® spełnia specyficzne potrzeby kontrahentów i klientów", wyjaśnia Daniel Crosina, TimoCom Product Manager.

Cyfrowe zapytanie o transport
Zleceniodawcy w TC Transport Order® mogą składać zapytania o transport jednocześnie do wielu partnerów biznesowych. Dzięki temu otrzymują odpowiednie oferty, które mogą porównywać, a następnie zdecydować, kto otrzyma zlecenie transportowe. Użytkownicy, którzy chcą zlecić ładunek, mogą sięgnąć do uprzednio przygotowanych szablonów dla powtarzających się zleceń transportowych i z nich skorzystać. Potencjalni usługodawcy składają swoje oferty na transport i tym samym zapewniają sobie szansę na dodatkowe transakcje. Wszystkie zdarzenia dotyczące zleceń są dostępne w dowolnym momencie, ponieważ są one wyświetlane u obu partnerów biznesowych.

Centralne zarządzanie zleceniami
Poprzez panel zarządzania zleceniami zleceniodawcy przydzielają swoim partnerom biznesowym zlecenia transportowe w cyfrowej formie w szybki i prosty sposób. Dla powtarzających się zleceń transportowych mogą utworzyć szablony, a zarówno zlecenia jak i dokumenty mogą spersonalizować przy pomocy logo i stopki.

Zleceniobiorcy mają możliwość podjęcia zlecenia, późniejszego anulowania go lub odrzucenia. Po otrzymaniu potwierdzenia od zleceniobiorcy w celu zabezpieczenia obu stron, do zlecenia transportowego zostanie dołączony prawnie wiążący dokument umowy. Partnerzy biznesowi mają tym samym dostęp do centralnego zestawienia wszystkich zleceń oraz ich statusu, dzięki czemu w każdej chwili mają wszystko pod kontrolą.

Dla ponad 38.500 klientów TimoCom jest jeszcze jeden powód do radości. Otóż do końca sierpnia można bezpłatnie przetestować nową aplikację aby przekonać się do korzyści i możliwości, które ona oferuje.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.