Tytuł "Najlepszej Marki 2014" w kategorii Giełda Transportowa wędruje do TimoCom
Czytelnicy wydawnictwa ETM wybrali TC Truck&Cargi® najlepszą giełdą transportową
Düsseldorf, 04.07.2014. W czwartek, 5 czerwca, podczas uroczystego wręczenia nagród w Stuttgarcie, dyrektor marketingu firmy TimoCom, Christoph Thesinga odebrał nagrodę "Najlepszej Marki" za giełdę transportową TC Truck&Cargo®. Wyróżnienie to zostało przyznane na podstawie trwającego kilka tygodni głosowania na najlepsze produkty i usługi dla branży transportowej i logistycznej, w którym wzięło udział aż 7.403 czytelników wydawnictwa Euro Trans Media.
TimoCom wśród największych
Dyrektor Marketingu TimoCom, Christoph Thesinga uważa, że otrzymanie tytułu "Najlepszej Marki" i zajęcie miejsca na podium tuż obok takich gigantów branżowych jak Mercedes, MAN czy Michelin, jest ogromnym wyróżnieniem: "Jesteśmy średniej wielkości przedsiębiorstwem, które we własnym zakresie dba o rozwój, bezpieczeństwo i promocję swoich produktów. To, że znaleźliśmy się wśród najlepszych sprawia, że jesteśmy z siebie dumni, a także utwierdza nas w przekonaniu, że dobrze wykonujemy naszą pracę. Chciałbym w tym miejscu jeszcze raz bardzo podziękować wszystkim czytelnikom wydawnictwa ETM i użytkownikom TimoCom! Co więcej - nie zamierzamy na tym poprzestać. Bezustannie pracujemy nad dalszym rozwojem naszych produktów." Niedawno giełda TC Truck&Cargo® została rozszerzona o bardzo przydatny moduł kalkulacyjno - trackingowy TC eMap®. Za jego pośrednictwem, na jednej mapie można wyświetlić aż do 90 powszechnie stosowanych systemów GPS pochodzących od różnych dostawców telematycznych. Dodatkowo, jeszcze w tym roku uruchomimy mobilny dostęp, który umożliwi klientom korzystanie z naszej giełdy za pomocą smartfona lub tabletu.
Silny produkt, silny serwis
Na dobrą markę, wg Thesingi, składa się nie tylko atrakcyjny produkt. Równie ważne jest zapewnienie użytkownikom profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie. "Komunikacja z klientem stanowi podstawę jakości oferowanych usług. TimoCom w samym dziale obsługi klienta zatrudnia aż 50 międzynarodowych pracowników, którzy codziennie odpowiadają na setki pytań zadawanych telefonicznie, e-mailowo lub poprzez facebooka. Bardzo ważną rzeczą dla nas jest możliwość bycia bliżej klientów, reagowania na ich nastroje, a także możliwość natychmiastowego odpowiadania na nurtujące ich pytania", podsumowuje Thesinga.
W przyszłości przedsiębiorstwo chce pójść jeszcze o krok dalej i przy pomocy nowego narzędzia bardziej usprawnić komunikację pomiędzy użytkownikami.
Więcej informacji o TimoCom i nagrodzie "Najlepszej Marki" znajdziesz pod adresem: www.timocom.pl i www.eurotransport.de.