Zanim zadzwonisz na infolinię...

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania!

Aby dodać nowego pracownika do swojego konta TIMOCOM, masz dwie możliwości:

1. Użyj przycisku "Dodaj użytkownika" na naszej stronie głównej.
2. Użyj odpowiedniego kafelka na stronie startowej Marketplace. 

Aby dodanie użytkownika przebiegło skutecznie, w obu przypadkach postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie internetowej lub w TIMOCOM Marketplace.

  1. Aby zmienić dane konta i przenieść dostęp na nowego użytkownika, należy dokonać rejestracji na stronie: https://shop.timocom.com/pl/pol/register.
  2. Po zakończeniu rejestracji prosimy o kontakt z nami pod numerem: +48 71 737 25 40.
  3. Nasz Doradca Klienta dokona zmian danych konta.

Jeśli nie możesz się zalogować i otrzymujesz komunikat o błędzie, może to być spowodowane różnymi przyczynami. Najczęstsze z nich to:

1. Wadliwy link. Sprawdź, czy na pewno jesteś na właściwej stronie: https://my.timocom.com/app/weblogin/ . Link do logowania znajdziesz również w prawym górnym rogu strony timocom.pl

2. Błędy związane z plikami cookies. Wyczyść "ciasteczka" w Twojej przeglądarce (odpowiednie okno otworzysz poprzez naciśnięcie kombinacji klawiszy Ctrl + Shift + Delete) i spróbuj ponownie.

3. Niepoprawne dane logowania. Upewnij się, że wpisujesz poprawny login i właściwe hasło. UWAGA: po pięciu nieudanych próbach logowania Twoje konto zostanie zablokowane na około 15 minut, zanim będziesz mógł ponowić próbę.

4. Nieopłacona faktura. Być może przeoczyłeś rachunek w natłoku codziennych zadań i dlatego zostałeś tymczasowo zablokowany. Sprawdź historię płatności za dostęp do TIMOCOM i w razie potrzeby pokryj należność.

Jeżeli sprawdziłeś wszystkie powyższe punkty, a nadal nie możesz się zalogować, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: +48 71 737 25 40. Postaramy się pomóc tak szybko, jak to możliwe!

  1. Kliknij na "Ustawienia" w TIMOCOM Marketplace.
  2. Następnie wybierz opcję "Zmień login i hasło".
  3. Zostaniesz przekierowany bezpośrednio do miejsca, w którym można łatwo zaktualizować dane logowania.

W TIMOCOM Marketplace masz możliwość stworzenia indywidualnej listy wykluczeń. W przyszłości nie będziesz już otrzymywać żadnych ofert ładunków ani przetargów od firm znajdujących się na tej liście. Aby utworzyć listę, zaloguj się do TIMOCOM Marketplace, przejdź do ustawień (ikona koła zębatego w prawym górnym rogu ekranu) i wybierz z bocznego menu opcję "Indywidualna lista wykluczeń".

Uwaga: Firmy z Twojej osobistej listy wykluczeń mogą nadal kontaktować się z Tobą przez e-mail lub przeglądać Twoje oferty ładunków i pojazdów.

Oferując fracht lub przestrzeń ładunkową, możesz za każdym razem indywidualnie zdecydować, w jaki sposób chcesz, aby się z Tobą skontaktowano. W tym celu podczas tworzenia oferty zaznacz tylko te formy kontaktu, które Ci odpowiadają.

Uwaga: jeżeli wystawiasz ładunek, zalecamy aktywowanie w ofercie pola "Otrzymuj propozycje cenowe". Umożliwi to usługodawcom składanie propozycji cenowych bezpośrednio na Giełdzie Transportowej. Zaoszczędzisz sobie czasochłonnej wymiany e-maili i zbędnych rozmów telefonicznych, nie będziesz musiał się przejmować barierą językową, a także zyskasz pełny przegląd wszystkich zaproponowanych stawek. Ważne jest, aby dezaktywować wszystkie inne opcje kontaktu:

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Zadaj je naszym Doradcom!

Header_Help-Center-header-Umfrage-530x390-neu-4
Twoja opinia jest bezcenna!

Daj znać, co sądzisz o Centrum Pomocy TIMOCOM. Dzięki temu będziemy mogli rozwijać je zgodnie z Twoimi potrzebami.

To zajmie tylko chwilkę :)

Do góry