Pierwsze kroki
Jesteś nowym użytkownikiem TIMOCOM Marketplace? Tutaj dowiesz się, od czego zacząć.
Jak zalogować się do TIMOCOM Marketplace?
Logowanie z komputera stacjonarnego lub laptopa:
- Aby zalogować się do TIMOCOM Marketplace, skorzystaj z następującego łącza: Weblogin (timocom.com).
- Wpisz tutaj swój indywidualny adres e-mail użyty do rejestracji oraz utworzone przez siebie hasło.
- Gotowe!
Polecamy dodać tę stronę do ulubionych zakładek, żeby mieć do niej zawsze wygodny dostęp.
Jeżeli chcesz zapisać stronę logowania na pulpicie, utwórz do niej skrót. W tym celu zaznacz i skopiuj link: https://my.timocom.com/app/weblogin/.
Następnie na pulpicie swojego urządzenia kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz z menu "Nowy "→ "Skrót".
W lokalizacji elementu podaj skopiowany link. Kliknij "Dalej" i wprowadź nazwę dla linku, np. "TIMOCOM logowanie".
Doskonale! Od teraz stronę logowania do TIMOCOM Marketplace masz zawsze pod ręką na swoim pulpicie.
Logowanie za pomocą smartfona lub tabletu:
- Otwórz następujący link w przeglądarce na swoim urządzeniu: https://my.timocom.com/app/weblogin/.
- Jeżeli korzystasz z Chrome: dotknij rozszerzonego menu (trzy kropki na pasku) i dodaj stronę do zakładek, dotykając gwiazdki.
- Jeżeli używasz Safari: Kliknij przycisk "Udostępnij" na dole pośrodku, a następnie kliknij „Dodaj zakładkę”.
- Następnym razem możesz zalogować się do TIMOCOM Marketplace bezpośrednio przez zakładkę.
Miłej pracy!
Co znajduje się na stronie startowej TIMOCOM Marketplace?
Zobacz, jak swobodnie poruszać się po TIMOCOM Marketplace! Oto co znajdziesz na stronie startowej:
- Po pierwsze: nasze produkty i usługi! Możesz uzyskać do nich dostęp za pośrednictwem menu nawigacyjnego po lewej stronie lub za pośrednictwem kafelków na ekranie głównym.
- Chcesz wyszukać konkretnego partnera biznesowego? Z pewnością znajdziesz go w naszej Wyszukiwarce Firm.
- Nie przegap już niczego! Tutaj znajdziesz aktualne informacje o swoich ofertach frachtu, zleceniach transportowych lub przetargach.
- Nasze wiadomości dla klientów informują Cię bezpośrednio o ważnych zmianach i nowych produktach. Nie daj się zaskoczyć, sprawdzaj je na bieżąco! Nie zdążyłeś? Nie szkodzi! Możesz tutaj przeczytać również starsze wiadomości.
- Czy masz dodatkowe pytania i chciałbyś porozmawiać z jednym z naszych Doradców? Tutaj otworzysz przejrzysty formularz kontaktowy.
- Twoje ustawienia. Tutaj określisz między innymi:
- W jakim języku chcesz korzystać z TIMOCOM Marketplace;
- W jakich sytuacjach będziesz otrzymywać powiadomienia e-mail
- Jakie dokumenty udostępnisz w swoim profilu
- i wiele innych kwestii -> sprawdź! :) ...
Jak (i po co) uzupełnić Profil Firmy?
Profil Firmy w TIMOCOM Marketplace to Twoja wizytówka na międzynarodowym i krajowym rynku TSL. Warto o niego zadbać!
Kilka wskazówek, jak to zrobić:
- Zacznij od danych swojej firmy. Większość z nich będzie już wypełniona po rejestracji. Aby przyciągnąć uwagę, potencjalnych partnerów biznesowych, dodaj logo swojej firmy. Możesz również przesłać zdjęcie swojej floty lub siedziby.
- Jeśli posiadasz własne pojazdy, podaj ich charakterystykę w usługach. Niektórzy klienci mają specyficzne wymagania. Informując o zakresie swoich usług, zwiększasz szanse na wybór Twojej firmy przez interesujących Cię zleceniodawców lub zleceniobiorców.
- Aby ułatwić przepływ informacji i skrócić komunikację, udostępnij w Profilu wszystkie niezbędne dokumenty. Np. jeżeli jesteś przewoźnikiem, dodaj licencję UE, potwierdzenie nadania numeru NIP, OCP i posiadane certyfikaty. To znacznie zwiększy Twoje szanse na nawiązanie współpracy. Możesz samodzielnie decydować, czy i jakie dokumenty mają się znaleźć w Profilu Twojej firmy.
Jak uzyskać status Checked Company?
Jeśli jesteś spedytorem lub przewoźnikiem, możesz dodatkowo zweryfikować dokumenty swojej firmy pod kątem ich autentyczności i ważności w ramach bezpłatnej usługi Business Partner Check. Po pomyślnej weryfikacji pieczęć Checked Company pojawi się w profilu Twojej firmy i będzie widoczna dla wszystkich użytkowników.
Klienci mogą rozpoznać firmy ze statusem Checked Company na pierwszy rzut oka, a kontrahenci zwiększają swoje szanse na otrzymanie zlecenia.
Jak sprawdzić dokumenty swojej firmy?
- Otwórz ustawienia dokumentów: Zaloguj się jak zwykle do TIMOCOM Marketplace, przejdź do ustawień i otwórz zakładkę "Dokumenty".
- Wyraź zgodę na udostępnianie danych: Aby zweryfikować Twoje dokumenty, potrzebujemy Twojej zgody. Naszą politykę prywatności znajdziesz tutaj.
- Sprawdzanie: weryfikacja wcześniej załączonych dokumentów rozpoczyna się automatycznie i może zająć kilka minut. Po zakończeniu tego procesu będziesz mógł zobaczyć, które dokumenty zostały zweryfikowane.
- Sprawdzanie zakończone: brakujące lub poprawione dokumenty będziesz mógł dodać w każdej chwili, aby dokończyć proces. Po pomyślnym zakończeniu weryfikacji otrzymasz status i znak Checked Company.
Chcesz skorzystać z Business Partner Check i wyróżnić swoją firmę już teraz?
Więcej informacji na temat naszej usługi znajdziesz tutaj.