Czy TIMOCOM Marketplace jest bezpieczny?

Bezpieczeństwo na rynku spot i kontraktowym:

  • Dostęp do giełdy z reguły dopiero po okresie sześciomiesięcznej działalności na rynku danego przedsiębiorstwa
  • Dokładna analiza najważniejszych dokumentów firmy przed zawarciem umowy
  • Weryfikacja każdego nowego klienta
  • Stała kontrola użytkowników także po zawarciu umowy

Jak TIMOCOM weryfikuje nowych klientów?

Dostęp do TIMOCOM Marketplace podlega ścisłym uregulowaniom. Abyśmy mogli zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa ponad 156.000 naszych użytkowników, firmy chcące pracować z TIMOCOM Marketplace muszą spełnić szczególne wymagania. W procesie weryfikacji sprawdzamy m.in. najważniejsze dokumenty firmy, jej powiązania z innymi podmiotami oraz wiarygodność finansową. Uzyskanie dostępu do naszych produktów to dla klienta unikalny certyfikat jakości. 

Oprogramowanie zabezpieczające

dbamy o Twoje cyfrowe bezpieczeństwo bez przerwy. Nasze oprogramowanie zabezpieczające działa 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, aby wykrywać potencjalnie niewłaściwe działania. Wszystkie transakcje w TIMOCOM Marketplace są analizowane w celu wykrycia nieprawidłowości lub niestandardowych zachowań. W przypadku podejrzanej działalności do naszych pracowników automatycznie wysyłane jest zapytanie audytowe. Zrobią wszystko, co konieczne, aby wyjaśnić sytuację i w razie potrzeby podejmą dalsze kroki.

Add-user

Jak założyć konto TIMOCOM dla nowego pracownika?

Aby dodać nowego pracownika do swojego konta TIMOCOM, masz dwie możliwości:

1. Użyj przycisku "Dodaj użytkownika" na naszej stronie głównej lub wejdź bezpośrednio w link: https://shop.timocom.com/pl/pol/services/add-user
2. Użyj odpowiedniego kafelka na stronie startowej Marketplace. 

Aby dodanie użytkownika przebiegło skutecznie, w obu przypadkach postępuj zgodnie z instrukcjami na stronie internetowej lub w TIMOCOM Marketplace.

Jak mogę zmienić użytkownika (przenieść konto na innego pracownika)?

  1. Aby zmienić dane konta i przenieść dostęp na nowego użytkownika, należy dokonać rejestracji na stronie: https://shop.timocom.com/pl/pol/register.
  2. Po zakończeniu rejestracji prosimy o kontakt z nami pod numerem: +48 71 737 25 40.
  3. Nasz Doradca Klienta dokona zmian danych konta.
Password

Jak zmienić hasło do TIMOCOM?


  1. Kliknij na "Ustawienia" w TIMOCOM Marketplace.
  2. Następnie wybierz opcję "Zmień login i hasło".
  3. Zostaniesz przekierowany bezpośrednio do miejsca, w którym można łatwo zaktualizować dane logowania.

Czy mogę wykluczyć wybrane podmioty z wyników wyszukiwania?

W TIMOCOM Marketplace masz możliwość stworzenia indywidualnej listy wykluczeń. W przyszłości nie będziesz już otrzymywać żadnych ofert ładunków ani przetargów od firm znajdujących się na tej liście. Aby utworzyć listę, zaloguj się do TIMOCOM Marketplace, przejdź do ustawień (ikona koła zębatego w prawym górnym rogu ekranu) i wybierz z bocznego menu opcję "Indywidualna lista wykluczeń".

Uwaga: Firmy z Twojej osobistej listy wykluczeń mogą nadal kontaktować się z Tobą przez e-mail lub przeglądać Twoje oferty ładunków i pojazdów.

Do góry