Torowanie drogi przedsiębiorstwom w dobie cyfryzacji

TIMOCOM prezentuje kompleksowy System Smart Apps dla logistyki

Udostępnij na ...
06.06.2019

Erkrath/Monachium, 5. Juni 2019 – TIMOCOM chce umożliwić firmom transportowym i logistycznym wejście w erę cyfryzacji. Na targach Transport Logistic 2019 w Monachium dostawca usług IT zaprezentuje kompleksowy System nowych aplikacji, interfejsów i partnerów, który cyfrowo wspiera logistyków we wszystkich obszarach procesów transportowych. "Chcemy wprowadzić innowacje, które będą dodawać skrzydeł naszym klientom i będą jednocześnie tak dostępne jak prąd w gniazdku", mówi rzecznik prasowy Gunnar Gburek.

"Naszym celem jest stać się głównym dostawcą usług dla naszej sieci klientów i partnerów europejskiej branży logistycznej", mówi Gunnar Gburek.
Udostępnij na ...

Podążając za wizją stworzenia logistyki bez wyzwań, TIMOCOM rozbudowuje swój nowy System Smart Logistics. Uzupełnia on wiodącą w Europie giełdę ofert transportowych, która jest częścią Systemu, o innowacyjne, cyfrowe aplikacje, na przykład do realizacji zleceń. "Naszym celem jest stać się głównym dostawcą usług dla naszej sieci klientów i partnerów europejskiej branży logistycznej", mówi Gburek.

Do 2030 roku przedsiębiorstwo IT chce przeznaczyć kwotę równo 100 milionów euro na rozbudowę Systemu i w tym samym czasie przynajmniej podwoić liczbę 100.000 klientów. W trakcie dalszej internacjonalizacji, w ciągu nadchodzących 11 lat liczba pracowników powinna wzrosnąć o 300 do 800.

Smart APIs umożliwiają wymianę danych z Systemem Smart Logistics
Nowe interfejsy ułatwiają przedsiębiorstwom dostęp do Systemu Smart Logistics. Tak zwane Smart APIs oferują klientom możliwość połączenia się z Systemem za pomocą ich własnego oprogramowania logistycznego. Dostęp do aplikacji odbywa się za pośrednictwem jednego interfejsu. W ten sposób poprzez np. Smart API Zlecenia transportowe przedsiębiorstwa mogą połączyć się z ponad 43.000 potencjalnymi partnerami biznesowymi w Systemie oraz wysyłać i odbierać zlecenia transportowe z własnego oprogramowania logistycznego.

Udostępnianie danych partnerom sieci
Częścią koncepcji Systemu jest integracja silnych partnerów. Z Cargoclix i Krone Telematics TIMOCOM ma na pokładzie dwie znane firmy, z którymi umożliwił udostępnianie danych GPS dotyczących tras za pośrednictwem systemu. Pozwala to klientom korzystającym z TIMOCOM na planowanie, zarządzanie i optymalizację transportu na podstawie danych w czasie rzeczywistym. Z Systemem zintegrowanych jest obecnie 246 dostawców usług telematycznych z całej Europy. Nowymi partnerami są ponadto dostawcy oprogramowania logistycznego Anbieter Doll + Leiber, Lavid Software, Transdata, C-Informationssysteme und Logistiqo. "Logistyka rozwija się dzięki sieciom. Dziś możemy to zagwarantować niemalże w całości w formie cyfrowej za pośrednictwem zintegrowanych z naszym Systemem partnerów interfejsów", mówi Philipp Schmidt, menedżer portfolio TIMOCOM. W przyszłości jest też w planie otwarcie Systemu dla aplikacji firm zewnętrznych.

Nowa strona startowa Systemu zorientowana na potrzeby użytkownika
Widocznym znakiem nowej ery Systemu TIMOCOM jest całkowicie przeprojektowana i ustrukturyzowana strona startowa, stanowiąca drzwi do różnych Smart Apps Systemu. Za pomocą kilku kliknięć prowadzi ona ponad 130.000 użytkowników przez cały System i zapewnia łatwy dostęp do pożądanych aplikacji. "Nowa strona startowa Systemu jest znacznie bardziej przejrzysta i intuicyjna, ponieważ jest przeznaczona dla różnych grup użytkowników, jak i sytuacji wymagających", wyjaśnia Pélagie Mepin, dyrektor ds. marketingu TIMOCOM. W ten sposób firmy mogą bezpośrednio wybierać cyfrowe aplikacje do zarządzania przetargami, optymalizacji tras lub trackingu.

"Chcemy zaoferować naszym klientom możliwość rozszerzenia i udoskonalenia ich logistyki oraz zwiększenia ich pola manewru", mówi Mepin. Obietnica ta znajduje się również w nowym sloganie firmowym TIMOCOM: „Augmented Logistics“.

Do góry

Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam. Dowiedz się więcej