TimoCom z rekordowym wynikiem w 2017 roku

Największa w Europie platforma transportowa kontynuuje swój kurs wzrostu

Udostępnij na ...
21.03.2018

Erkrath, 05.03.2018 – Platforma transportowa TimoCom kontynuowała swój kurs wzrostu w roku finansowym 2017. Z 90,7 mln ofert ładunków i wolnych przestrzeni ładunkowych (2016: 68,3 mln), przedsiębiorstwo IT z Erkrath ustanowiło nowy rekord w liczbie wystawionych ofert online w zeszłym roku. Około 1,4 miliarda ton ładunków zostało zaoferowanych w 2017 roku za pośrednictwem platformy w Europie.

Liczba użytkowników, którzy obsługują swoje transporty cyfrowo za pośrednictwem platformy IT, wzrosła w ciągu roku z 110 000 do ponad 127 000. Obroty wzrosły o 5,7 mln do 67,9 mln euro w 2017 roku. Tym samym firma założona w 1997 roku osiągnęła najlepszą sprzedaż w swojej historii. Dzisiaj przedsiębiorstwo IT posiada 40 000 klientów (2016: 36 000).

Z punktu widzenia rzecznika prasowego TimoCom, Gunnara Gburka, motorem rozwoju jest utrzymująca się dobra sytuacja gospodarcza oraz rosnąca cyfryzacja branży transportowej i logistycznej w Niemczech i Europie. "Spedycje a także przemysł i handel mogą znaleźć odpowiedniego partnera transportowego za pomocą kilku kliknięć myszą - i odwrotnie. Coraz więcej klientów korzysta z rozwiązań informatycznych naszej platformy, aby elastycznie reagować na różnorodne potrzeby transportowe a przez to móc efektywniej zarządzać biznesem."- mówi Gburek.

Dlatego też w 2017 roku TimoCom rozszerzył ofertę platformy transportowej o aplikację „TC Transport Order®". Daje to firmom możliwość przesyłania tylko jednym kanałem komunikacyjnym swoich zapytań transportowych w cyfrowej formie do wielu dostawców transportowych jednocześnie w celu zapytania o ceny i wystawiania zleceń. Od wprowadzenia produktu na rynek w lipcu 2017 r. wysłano już 12.900 zleceń transportowych. Przy pomocy tak zwanego "cyfrowego uściskowi dłoni" zawarto już wiele skutecznych zleceń transportowych.

Liczba zintegrowanych systemów telematycznych dostępnych na platformie transportowej TimoCom, wzrosła w 2017 roku o 30, do ponad 230 dostawców. Ponadto klienci mają możliwość przesyłania i przetwarzania danych odnośnie pozycji pojazdu od krótkoterminowych partnerów transportowych do własnego systemu zarządzania transportem, w celu podniesienia jakości obsługi i zadowolenia klientów w zleceniach transportowych. "Zapewniamy dzisiaj wszystkie potrzebne funkcje do realizacji transportu, aby zwiększyć transparentność w łańcuchu dostaw" - mówi Gburek, komentując trwającą ekspansję platformy transportowej.

Aby zrobić miejsce dla dalszej ekspansji, już tego lata TimoCom wprowadzi się do kolejnej nowo wybudowanej części swojej siedziby. W centrali i trzech innych przedstawicielstwach: w Polsce, Czechach i na Węgrzech nad dalszym rozwojem największej europejskiej platformy transportowej, będzie pracować ponad 460 pracowników (2016: 400) z 34 krajów.

Do góry

Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam. Dowiedz się więcej