Dzięki Monitoringowi Przesyłek Live TIMOCOM możesz zapewnić zleceniodawcy i wszystkim osobom zaangażowanym w transport aktualizacje statusu, szacowany czas przybycia (ETA), dokumenty przewozowe oraz - na życzenie - dane o pozycji (GPS). Oszczędzi Ci to pracy i stresu. Automatyczne przekazywanie tych informacji Tobie, zleceniodawcy oraz innym osobom zaangażowanym w transport redukuje nakład pracy związany z komunikacją do minimum. Korzystając z tych trzech prostych metod, możesz przekazać klientowi niezbędne informacje.

Zobacz jak działa Monitoring Przesyłek Live

Udostępnianie statusu poprzez GPS
Udostępnianie statusu przez kierowcę
Ręczne udostępnianie statusu

Czy Ty lub Twój kierowca dodaliście już system telematyczny pojazdu do TIMOCOM Marketplace? Jeśli tak, wybierz odpowiedni numer rejestracyjny lub odbiornik GPS w sekcji „Status poprzez GPS” w obszarze trasy, a aktualizacje statusu zostaną ustawione automatycznie.


System telematyczny jeszcze nie jest powiązany? W takim razie możesz to zrobić bezpośrednio tutaj.

LSV_Modul_Isografiken_gps

Nie masz dostępu do danych GPS pojazdów? W takim przypadku aktualizacje statusu może wprowadzić kierowca. By mógł to zrobić, wyślij mu wszystkie informacje dotyczące trasy na jego smartfon, np. poprzez WhatsApp lub e-mail. Kierowca nie potrzebuje do tego żadnej aplikacji i nie musi się rejestrować. Otwiera on trasę w przeglądarce na swoim smartfonie i wpisuje status przesyłki ręcznie. Dodatkowo kierowca może dodać w aplikacji dokumenty takie jak np. dowód dostawy i przesłać je bezpośrednio do Ciebie. 


Dostępne wkrótce: Alternatywnie kierowca może również automatycznie udostępnić status za pomocą aplikacji LKW.APP firmy Aparkado. W tym celu należy również przesłać mu link z danymi trasy, tak jak opisano powyżej. Po kliknięciu linku w przeglądarce na smartfonie kierowcy najpierw otworzy się aplikacja TIMOCOM. Stamtąd kierowca jednym kliknięciem przechodzi do aplikacji LKW.APP, gdzie wyświetlane są dane trasy i dalsze instrukcje. Następnie aktualizacje statusu są automatycznie udostępniane za pośrednictwem funkcji GPS smartfona, dzięki czemu kierowca nie musi podejmować żadnych dodatkowych czynności.

LSV_Modul_Isografiken_carrier

Żadna z powyższych opcji nie jest dla Ciebie odpowiednia? Status przesyłki możesz w każdej chwili wprowadzić ręcznie w szczegółach przesyłki wTIMOCOM Marketplace. Wystarczy zostawić puste pola „Status poprzez GPS” i „Status przez kierowcę”. Następnie przejdź do Monitoringu Przesyłek Live i otwórz wybraną przesyłkę. Tam możesz ręcznie wprowadzić odpowiedni status (od "W drodze do miejsca załadunku" do "Rozładunek zakończony").

LSV_Modul_Isografiken_manuell

W każdej chwili możesz korzystać z Monitoringu Przesyłek Live bez dodatkowych kosztów, zarówno jako zleceniodawca, jak i zleceniobiorca. Czy chciałbyś mieć dodatkowe udogodnienia, np. w postaci konsultacji lub połączenia z systemem TMS/ERP? Chętnie przygotujemy dla Ciebie ofertę.

Otrzymałeś zlecenie transportowe za pośrednictwem TIMOCOM Marketplace? W takim razie podejmij to zlecenie i zaplanuj je. Za pomocą kilku kliknięć możesz połączyć swój pojazd lub wysłać kierowcy wszystkie niezbędne informacje na smartfon.


Otrzymałeś zlecenie transportowe e-mailem? W takim przypadku należy je utworzyć tutaj i zaplanować zawarte w nim przesyłki.
 

Nie. Kierowca nie musi pobierać aplikacji ani się rejestrować w celu udostępnienia statusu przesyłki. Dane są przesyłane automatycznie przez system telematyczny pojazdu lub można wysłać kierowcy wszystkie informacje o trasie na jego smartfon - na przykład przez WhatsApp lub e-mail. Następnie kierowca może otworzyć trasę w przeglądarce na swoim smartfonie i ręcznie podać status. 
 

Jeśli kierowca korzysta już z aplikacji LKW.APP od Aparkado, może również użyć jej do udostępnienia statusu. Konieczne jest wcześniejsze pobranie aplikacji.

 

Po otwarciu linku kierowca może wyświetlić trasę i ruszyć. Ustawiając status, kierowca wskazuje, na jakim etapie transportu aktualnie się znajduje. Aktualizacje statusu są automatycznie przekazywane do TIMOCOM Marketplace, dzięki czemu dysponent może w każdej chwili sprawdzić, gdzie znajduje się przesyłka.

Tour overview_2

Dokumenty można dodawać w bardzo prosty sposób, nawet bezpośrednio poprzez zdjęcie wykonane aparatem w smartfonie.

Document upload

By korzystać z Monitoringu Przesyłek Live, konieczne jest przesyłanie danych poprzez systemy TIMOCOM. Dane wykorzystujemy w celu umożliwienia komunikacji pomiędzy zleceniodawcą a zleceniobiorcą. TIMOCOM zapewnia środki, dzięki którym tylko niezbędne informacje są udostępniane innym uczestnikom. Dane nie są przekazywane osobom trzecim. Właściciel danych zachowuje w każdym momencie kontrolę nad nimi i w ramach Monitoringu Przesyłek Live decyduje, jakie informacje, kiedy i na jak długo udostępnić.

Dane, które TIMOCOM gromadzi i przetwarza, są przechowywane na serwerach zlokalizowanych w Europie. Centra danych używane przez TIMOCOM są certyfikowane zgodnie z ISO/IEC 27001.

Ochrona danych osobowych kierowców jest dla nas bardzo ważna, dlatego ich przetwarzanie redukujemy do minimum. W szczególności nie tworzymy z danych GPS profili ruchu osób i pojazdów. Ponadto unikamy gromadzenia danych osobowych i podawania nazwisk, adresów e-mail itp.

Chcesz poznać Monitoring Przesyłek Live dla przewoźników?

Mariusz Mróz chętnie zaprezentuje Ci tę funkcję i odpowie na Twoje pytania.

Mariusz_Mróz_DSC02213-web
Mariusz Mróz
Carrier Onboarding Manager
+49 211 88 26 26 47 mmroz@timocom.com
Do góry