Jitpay

Jak otrzymać szybką płatność za zlecenie?

Czy chcesz skorzystać z gwarancji szybkiej płatności od naszego partnera - JITpay™?

By móc korzystać z faktoringu jako klient TIMOCOM, musisz również zarejestrować się w JITpay™. W ofercie frachtu od razu widzisz, czy Twój partner biznesowy dopuszcza rozliczenie poprzez faktoring.

Tak to działa:

  1. Po zawarciu porozumienia ze zleceniodawcą utwórz zlecenie transportowe w TIMOCOM Marketplace.
  2. Przekaż to zlecenie poprzez interfejs bezpośrednio do JITpay™.
  3. Po zrealizowaniu transportu prześlij dowód dostawy poprzez centrum rozliczeniowe JITpay™.
  4. Zatwierdź sprzedaż wierzytelności i otrzymaj swoje pieniądze w krótkim czasie*. 

    *Płatność jest dokonywana w ciągu 24-48 godzin po weryfikacji i zatwierdzeniu zgłoszenia. W przypadku pierwszych zleceń i faktur opiewających na wysokie kwoty, JITpay™ może wymagać dodatkowych potwierdzeń od klienta. Proces sprawdzania i zatwierdzania może się wówczas wydłużyć.

Incasso

Co zrobić, jeżeli klient nie płaci?

Zrealizowałeś transport, a płatność od klienta nie wpłynęła? Skorzystaj z Międzynarodowego Serwisu Inkaso TIMOCOM!

Jak zgłosić sprawę do windykacji?

  1. Otwórz formularz zlecenia inkaso.
  2. Wprowadź dane swoje oraz dłużnika.
  3. Uzupełnij szczegóły roszczenia i dodaj dokumenty.
  4. Sprawdź poprawność danych i złóż zlecenie!

 

Warto wiedzieć:

Dla każdego zlecenia naliczana jest opłata manipulacyjna w wysokości 25 €. W przypadku zakończenia sprawy sukcesem, TIMOCOM obciąży zleceniodawcę opłatą za skuteczną interwencję, która będzie już zawierać wysokość opłaty manipulacyjnej.

Masz dodatkowe pytania, np. czy roszczenie musiało powstać na Giełdzie Transportowej TIMOCOM? Wszystkie informacje znajdziesz TUTAJ.

Do góry