TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Wynik na piątkę: czytelnicy ponownie wybierają TimoCom "Najlepszą Marką"

Wyróżnienie zwiększa wartość przedsiębiorstwa oraz przynosi korzyści użytkownikom

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

TimoCom po raz kolejny został "Najlepszą Marką" wśród giełd transportowych

Düsseldorf, 20.06.2013. Marki są znane dzięki swoim klientom. Dotyczy to także "Najlepszych Marek" w branży transportowej, czyli wyróżnień przyznawanych przez czytelników magazynów "lastauto omnibus", "trans aktuell" i "FERNFAHRER". Już w minionych latach TimoCom mógł zająć miejsce na podium tuż obok takich gigantów branżowych jak Michelin, Mercedes czy Schmitz Cargobull. Również w tym roku, po raz piąty z rzędu, trofeum dla "Najlepszej Marki" w kategorii "Giełdy transportowe" powędrowało do przedsiębiorstwa z Düsseldorfu.

W związku z tym, iż marka jest kluczowym składnikiem wartości firmy, należy uznać, że wartość dostawcy wiodącej w Europie giełdy transportowej TC Truck&Cargo® w ciągu nocy ponownie wzrosła. Wieczorem, 18 czerwca, Dyrektor Marketingu Christof Thesinga odebrał w imieniu firmy nagrodę dla Najlepszej Giełdy 2013 roku. "To wyróżnienie odzwierciedla lojalność naszych klientów. Jest dobre nie tylko dla naszego wizerunku, ale również dla wizerunku wszystkich użytkowników realizujących transakcje transportowe za pośrednictwem naszych platform" - cieszy się Thesinga.

 

Najlepsza marka to nie tylko wieniec laurowy, ale przede wszystkim motywacja

Nagroda przyznawana przez wydawnictwo ETM docenia wkład w rozwój innowacyjnych produktów i usług, które ułatwiają i zwiększają wydajność codziennej pracy wszystkich przedsiębiorstw zaangażowanych w transport. Zaledwie na początku czerwca TimoCom wprowadził nowy zintegrowany moduł trackingowy TC eMap®.


"To wspaniałe, że "Najlepsza Marka" wybierana jest bezpośrednio przez czytelników, którzy zdecydowali się na nasze platformy na podstawie własnych doświadczeń w poszukiwaniu ładunków bądź też wolnych pojazdów. Lepszej oceny nie mogliśmy uzyskać. To najlepsza reklama dla naszych produktów" podsumowuje szef marketingu. Jednak przedsiębiorstwo postrzega trofeum nie jako wieniec laurowy, ale jako motywację do dalszego utrzymywania wysokiego poziomu świadczonych usług oraz do ciągłego ulepszania i rozbudowy procesów wewnątrz systemów.

 

Więcej informacji dotyczących TimoCom znajduje się także na stronie www.timocom.pl

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.