TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Użytkowników TimoCom czekają fascynujące dni

Düsseldorf, 12.03.2009 – Wygrywanie jeszcze nigdy nie było tak pasjonujące jak teraz: już od 23.02.2009 firma TimoCom Soft- und Hardware GmbH za pośrednictwem swojej strony internetowej www.timocom-cashdays.com zaprasza wszystkich użytkowników z Polski do wzięcia udziału w loterii i do wygrywania. Zgodnie ze swoją dewizą „Dysponuj i inkasuj” giełda ofert transportowych daje wielką szansę na uzyskanie zastrzyku finansowego w wysokości 100 euro, każdego dnia roboczego!

Codziennie przed południem, od poniedziałku do piątku, krótko przed godziną 12:00, liczni użytkownicy TimoCom z Polski spotykają się na stronie www.timocom-cashdays.com, przygotowanej specjalnie na potrzeby loterii. Tutaj w napięciu oczekują na zwycięskie numery wylosowane przez generator liczb losowych. Udział w loterii jest niezwykle prosty: po jednorazowym zarejestrowaniu się należy wykonać jedno wyszukiwanie lub wprowadzić jedną ofertę w programie TimoCom TRUCK & CARGO®. Jeśli numer użytkownika jest zgodny z wylosowanym numerem, oznacza to wygraną w wysokości 100 euro w gotówce.

Oprócz szczęśliwych zwycięzców również Dariusz Korbut, przedstawiciel TimoCom w Polsce, cieszy się z dużego odzewu akcji: „Loterie są po to, aby wygrywać – polscy użytkownicy zrozumieli to dosłownie i wielu z nich bierze udział w TimoCom CashDays. Dla wielu uczestników codzienne losowanie stało się w międzyczasie ważnym punktem planu dnia. I nawet pomimo tego, że tylko kilku użytkowników może wygrać, korzyści odnoszą wszyscy, ponieważ czerpią korzyści z zalet naszej giełdy internetowej, do których należą na przykład bezpieczeństwo i efektywność czy duża liczba ofert.”

Dariusz Korbut widzi również korzyści dla TimoCom: „Zauważyliśmy jak dzięki loterii klienci aktywnie uczestniczą w działaniach naszej firmy. Dodatkowo, w bardzo bezpośredni sposób możemy komunikować się z naszymi użytkownikami.”

Loteria będzie działała jeszcze do 31.03.2009 pod hasłem: „Wygranym jest… – klient TimoCom.“

 

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.