TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Tytuł "Najlepszej Marki 2014" w kategorii Giełda Transportowa wędruje do TimoCom

Czytelnicy wydawnictwa ETM wybrali TC Truck&Cargi® najlepszą giełdą transportową

Düsseldorf, 04.07.2014. W czwartek, 5 czerwca, podczas uroczystego wręczenia nagród w Stuttgarcie, dyrektor marketingu firmy TimoCom, Christoph Thesinga odebrał nagrodę "Najlepszej Marki" za giełdę transportową TC Truck&Cargo®. Wyróżnienie to zostało przyznane na podstawie trwającego kilka tygodni głosowania na najlepsze produkty i usługi dla branży transportowej i logistycznej, w którym wzięło udział aż 7.403 czytelników wydawnictwa Euro Trans Media. 

 

TimoCom wśród największych

Dyrektor Marketingu TimoCom, Christoph Thesinga uważa, że  otrzymanie tytułu "Najlepszej Marki" i zajęcie miejsca na podium tuż obok takich gigantów branżowych jak Mercedes, MAN czy Michelin, jest ogromnym wyróżnieniem: "Jesteśmy średniej wielkości przedsiębiorstwem, które we własnym zakresie dba o rozwój, bezpieczeństwo i promocję swoich produktów. To, że znaleźliśmy się wśród najlepszych sprawia, że jesteśmy z siebie dumni, a także utwierdza nas w przekonaniu, że dobrze wykonujemy naszą pracę. Chciałbym w tym miejscu jeszcze raz bardzo podziękować wszystkim czytelnikom wydawnictwa ETM i użytkownikom TimoCom! Co więcej - nie zamierzamy na tym poprzestać. Bezustannie pracujemy nad dalszym rozwojem naszych produktów." Niedawno giełda TC Truck&Cargo® została rozszerzona o bardzo przydatny moduł kalkulacyjno - trackingowy TC eMap®. Za jego pośrednictwem, na jednej mapie można wyświetlić aż do 90 powszechnie stosowanych systemów GPS pochodzących od różnych dostawców telematycznych. Dodatkowo, jeszcze w tym roku uruchomimy mobilny dostęp, który umożliwi klientom korzystanie z naszej giełdy za pomocą smartfona lub tabletu.

 

Silny produkt, silny serwis

Na dobrą markę, wg Thesingi, składa się nie tylko atrakcyjny produkt. Równie ważne jest zapewnienie użytkownikom profesjonalnej obsługi na najwyższym poziomie. "Komunikacja z klientem stanowi podstawę jakości oferowanych usług. TimoCom w samym dziale obsługi klienta zatrudnia aż 50 międzynarodowych pracowników, którzy codziennie odpowiadają na setki pytań zadawanych telefonicznie, e-mailowo lub poprzez facebooka. Bardzo ważną rzeczą dla nas jest możliwość bycia bliżej klientów, reagowania na ich nastroje, a także możliwość natychmiastowego odpowiadania na nurtujące ich pytania", podsumowuje Thesinga.

W przyszłości przedsiębiorstwo chce pójść jeszcze o krok dalej i przy pomocy nowego narzędzia bardziej usprawnić komunikację pomiędzy użytkownikami.

 

Więcej informacji o TimoCom i nagrodzie "Najlepszej Marki" znajdziesz pod adresem: www.timocom.pl i www.eurotransport.de.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.