TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Twardy gracz w branży logistycznej

Producent chemii budowlanej optymalizuje procesy wysyłki z TimoCom

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

MC-Bauchemie Lars Laskowski

Erkrath, 27.03.2017– Beton, jako materiał budowlany, jest niezbędny w naszym współczesnym życiu. Wytrzymały, trwały i mający wszechstronne zastosowanie, wytwarzany ze specjalnych składników, które są produkowane między innymi przez firmę MC-Bauchemie Müller GmbH & Co. KG. Jaki logistyczny wysiłek kryje się za tym, by zaopatrzyć klientów w te produkty, wyjaśniał Lars Laskowski, logistyk w firmie MC-Bauchemie podczas swojej wizyty w centrali TimoCom pod koniec stycznia.

TimoCom jako uzupełnienie stałych partnerów spedycyjnych
Czy chodziło o tajwańską kolej dużych prędkości „Taiwan High Speed Railway“, czy nagrodzoną filharmonię szczecińską, czy też słynny stadion Maracanã w Rio de Janeiro, we wszystkich tych spektakularnych budowlach użyto betonu. I to z wykorzystaniem opracowanych, produkowanych i profesjonalnie dostarczanych przez firmę MC-Bauchemie mieszanek do betonu i systemów renowacyjnych.  
Firma MC-Bauchemie poza badaniami, rozwojem oraz produkcją, do swoich podstawowych kompetencji zalicza logistykę transportu, "aby móc realizować zamówienia naszych klientów w odpowiednim terminie i w odpowiedniej jakości", wyjaśnia logistyk Lars Laskowski. Przy transporcie materiałów płynnych i sypkich MC-Bauchemie współpracuje głównie z partnerami spedycyjnymi. Załadunek pojazdów jak i trasy są jednak planowane przez wewnętrzny dział dyspozycyjny: "Rozdysponowujemy zarówno ładunki częściowe jak i kompletne w danym projekcie biznesowym względnie działalności budowlanej - lub gdy uzupełniamy magazyny." W ten sposób transportowanych jest nawet 500 do 600 ton transportów dziennie, a na drogi trafia 120.000 ton rocznie. W przypadku zamówień, które nie mogą być realizowane w standardowym rytmie dnia, MC-Bauchemie sięga po usługodawców transportowych na rynku spot. W tym celu dział dyspozycji transportowej wykorzystuje między innymi platformę transportową firmy TimoCom. "Nasz dyspozytor był zachwycony krótko po tym jak się zalogował. Nie mógł uwierzyć w to, że po 30 sekundach od wystawienia ładunku, wszystkie linie telefoniczne były gorące", tak opisuje Laskowski swoje osobiste doświadczenia z TimoCom.

Znaczne oszczędności
W ten sposób, przy pomocy platformy transportowej, MC-Bauchemie zrealizował już liczne transporty do krajowych i zagranicznych zleceń, uzyskując przy tym spore oszczędności. Jednak przy korzystaniu z platformy transportowej cena od dawna nie jest decydującym faktorem. "Nadzwyczajna jakość, solidne i realistyczne usługi jak i elastyczne, zorientowane na klienta rozwiązania, oprócz standardów są kluczem do owocnej relacji z klientami", wyjaśnia Laskowski.
Jednak mimo wszystko platforma transportowa nie może i nie powinna zastąpić własnego działu dyspozycji czy też stałych partnerów, twierdzi Laskowski. Grupa MC-Bauchemie przy pomocy TimoCom realizuje przede wszystkim transporty specjalne.
 "Platforma TimoCom jest stworzona właśnie w takim celu: pomaga ona przedsiębiorstwom elastycznie reagować na nowe potrzeby rynku i klientów, bez zaburzania istniejących procesów", wyjaśnia Gunnar Gburek, Company Spokesman firmy TimoCom.

Dzięki informacjom zwrotnym otrzymywanym od firm takich jak MC-Bauchemie, TimoCom chciałby w przyszłości jeszcze bardziej nakierować platformę transportową na digitalne transakcje frachtowe.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.