TimoCom przekonał czytelników wydawnictwa ETM.
W tak krytycznym roku, jak ubiegły, oddziela sie ziarno od plew. TimoCom sprawdza się na tym polu znakomicie, co potwierdza ponowne wyróżnienie niemieckiego przedsiębiorstwa i odebrana 18. Maja nagroda za pierwsze miejsce w konkursie „Najlepsza marka 2010“ w kategorii „Najlepsza giełda transportowa“. Grono odbiorców wydawnictwa ETM, złożone z czytelników lastauto omnibus, trans aktuell i FERNFAHRER opowiedziało sie wyraźnie za TimoCom i jego międzynarodową giełdą ofert transportowych. Nagroda odzwierciedla zaangażowanie w ukierunkowany na przyszłość rozwój, godne zaufania oraz innowacyjne produkty, ułatwiające codzienną pracę firm transportowo-spedycyjnych.
O wyborze zadecydowało łącznie 7.721 czytelników. Dla TimoCom taka liczba opinii stanowi prawdziwe potwierdzenie zaufania, które ich klienci wyrabiają sobie podczas codziennego wsparcia jakie daje im giełda ofert transportowych. Wyróżnienie TimoCom podsumowuje Kierownik działu serwisowego ETM Paul Göttl: „dobra marka wyróżnia się długim doświadczeniem oraz Know-how. Wymagania stawiane dobremu produktowi są również bardzo wysokie. Tylko ten, kto umiejętnie prowadzi przemyślany produkt i politykę marki, osiągnie właściwie umiejscowienie marki oraz zachowa klientów.“
Marcel Frings, Chief Representative TimoComu odbierając trofeum w ludwigsburskim zamku podkreślił, iż czyni to w imieniu ponad 305 pracowników firmy: „Dziękujemy czytelnikom za zaufanie. Trzymanie w rękach po raz drugi tej nagrody jest dla nas ogromnym wyróżnieniem. Jest ono tym samym potwierdzeniem, że jesteśmy na właściwej drodze. W szczególnej mierze ten pozytywny wynik zawdzięczamy naszym wysoko zmotywowanym pracownikom".
TimoCom dąży do tego by w dalszym ciągu dostarczać swoim klientom usługi odpowiadające najwyższym standardom jakościowym. Z tego względu we wszystkich dziedzinach giełdy stale z wyprzedzeniem uwzględniane są potrzeby i oczekiwania użytkowników. Zalicza się do tego, miedzy innymi prosta obsługa, użyteczność oraz najistotniejsze- bezpieczeństwo. Najważniejsza jest przy tym otwartość na nowości, która napędza innowacyjność firmy.