TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

TimoCom prezentuje pozytywny bilans i optymistycznie spogląda w przyszłość

2011: Duży plus w każdej dziedzinie

Düsseldorf 2012-02-10. TimoCom Soft- und Hardware GmbH, oferent wiodącej w Europie giełdy ofert transportowych TC Truck&Cargo® oraz platformy do przetargów transportowych online TC eBid®, z zadowoleniem spogląda na miniony rok. Dostawca usług IT dla wszystkich podmiotów zaangażowanych w transport mógł się rozwijać i dalej wzrastać we wszystkich obszarach biznesowych. 


Ponad 110 milionów słoni w TimoCom?

Czołowym produktem przedsiębiorstwa z Dusseldorfu jest i pozostanie giełda ofert transportowych TC Truck&Cargo®. Było to oczywiste także w minionym roku. Wynikiem rocznym sięgającym prawie 48 milionów ofert frachtów i wolnych pojazdów giełda TC Truck&Cargo® po raz kolejny udowodniła swoją wyjątkową pozycję na rynku. W porównaniu do poprzedniego roku jest to o 5 milionów ofert więcej – i to pomimo panującego w Europie kryzysu. W sumie, za pomocą giełdy transportowej oferowanej przez TimoCom przewieziono ładunki o łącznej wadze 562,7 milionów ton. Odpowiada to zsumowanej wadze ponad 110 milionów słoni. Absolutnym hitem ubiegłego roku był dzień 18. kwietnia, kiedy to po raz pierwszy w historii giełdy transportowej TC Truck&Cargo® odnotowano ponad 400.000 ofert frachtów i wolnych przestrzeni ładunkowych!

Również wprowadzona w 2009 roku europejska platforma do przetargów na transport TC eBid® prezentuje imponujące wyniki. W 2011 roku za jej pomocą ogłoszonych zostało 5384 przetargów na stałe zlecenia transportowe. Oznacza to: ponad 1000 przetargów transportowych więcej niż w roku 2010.

Jesteśmy bardzo dumni z tych wyników. Pokazują one wyraźnie, że nasi klienci mają zaufanie do działań na naszych platformach. Znajduje to również odzwierciedlenie w wynikach badania opinii naszych klientów, przeprowadzonego na koniec ubiegłego roku: ponad 94% naszych klientów jest całkowicie i w pełni zadowolona z TimoCom – co stanowi wyraźne potwierdzenie naszej pracy“, podkreśla Marcel Frings Chief Representative TimoCom.

Poprzez serwis większa sprzedaż

Powodem wzrostu obrotów do 44,8 milionów euro są liczne nowe usługi serwisowe, które TimoCom wprowadził w ubiegłym roku. Przedsiębiorca zaoferował nowe, bezpłatne serwisy dla swoich klientów: TimoCom to go oraz TimoCom Assist. Wkład ten jednak się opłacił ponieważ, nie tylko obecni klienci pozostaną wierni platformom, ale TimoCom stale wzrasta o nowych klientów.

„W 2011 roku, jak zapowiadaliśmy to na początku roku, rozpoczęliśmy naszą ofensywę serwisową. Postawiliśmy przy tym na właściwego konia. Obecnie nie wystarcza jedynie oferować giełdę transportową. Klienci słusznie oczekują więcej za swoje pieniądze – i dokładnie to oferuje im TimoCom. Z tego powodu w 2012 roku będziemy również wprowadzać kilka nowych produktów. Nasi klienci już teraz mogą cieszyć się z powodu nowej wersji naszych platform. Poza tym pracujemy ciężko nad wdrożeniem całkowicie nowego, unikalnego produktu“, zdradza Frings.

Jedno jest całkowicie jasne: dla TimoCom jeden pełen sukcesów rok dobiegł końca, a kolejny zapowiada się równie interesująco.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.