TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

TimoCom pokazuje się z całkiem nowej strony

Oferent giełdy transportowej poszerza swoje portfolio podczas targów IAA Nutzfahrzeuge (Pojazdy użytkowe)

Dusseldorf / Hannover, 2012-08-10. Targi są naturalną areną innowacji i nowości produktowych. Tak będzie również na tegorocznych „IAA Nutzfahrzeuge 2012 (Pojazdy użytkowe)“ , które odbywają się od 20. do 27.09.2012 w Hanowerze. Wiodące na świecie targi dla transportu i logistyki są właściwym miejscem dla TimoCom Soft- und Hardware GmbH. To właśnie tam przedsiębiorstwo zaprezentuje publicznie kolejny kamień milowy w historii firmy.

Czas na coś nowego
Jako oferent wiodącej w Europie giełdy transportowej TC Truck&Cargo®, jak również europejskiej platformy przetargowej TC eBid® TimoCom, prezentując swój najnowszy pomysł, nie musi być skromnym. "Zaprezentujemy branży transportowej i logistycznej coś, z czym od samego początku jesteśmy liderem na europejskim rynku", zapowiada Chief Representative firmy TimoCom Marcel Frings, "przed oficjalnym rozpoczęciem IAA 2012 nie możemy oczywiście zdradzić co stworzyliśmy. Powiemy jedynie, że branża tego potrzebuje i TimoCom jej to zapewni!“

Tajemnica zostanie wyjawiona podczas oficjalnej konferencji prasowej TimoCom na samym początku targów IAA Nutzfahrzeuge (Pojazdy użytkowe), która odbędzie się w środę 19.09.2012 o godzinie 10.30 w sali 17 Centrum Kongresowego Hannover. Odwiedzający targi mogą wówczas osobiście poznać innowację TimoComu dla branży transportowej i logistycznej. Na stoisku C 19 w hali 13 każdy może samodzielnie wypróbować nie tylko nowość, ale również znane już programy jak TC eBid® czy TC Truck&Cargo® . W tym celu do dyspozycji wszystkich chętnych będzie kilka stanowisk komputerowych, na których pod kierownictwem doradców TimoCom będzie można na żywo przetestować produkty wraz z wszystkimi modułami dodatkowymi. Specjalnie na targach wszyscy nowi klienci będą mogli od razu umówić się na rozpoczęcie bezpłatnej czterotygodniowej fazy testowej.

Na miejscu będą ambasadorowie transportu
Nie jest już żadną tajemnicą, że TimoCom zainicjował kampanię wizerunkową „Die Transportbotschafter” (Ambasadorzy transportu). Pod hasłem "Abyśmy się dobrze rozumieli" prowadzona jest akcja zabiegająca o więcej zrozumienia w ruchu ulicznym. Dodatkowo podejmowane są działania na rzecz rozwoju młodej kadry w branży oraz zwraca się uwagę na niezbywalność ciężarówek. Również „Die Transportbotschafter“ (Ambasadorzy transportu) będą od samego początku na targach IAA Nutzfahrzeuge (Pojazdy użytkowe). Będą mieli swoją własną powierzchnię wystawienniczą na terenie zewnętrznym targów na stoisku P32. Tam będzie można również rzucić okiem na już prawie legendarną ciężarówkę TimoTruck. Ta wykonana na zamówienie ciężarówka jest silnie przykuwającym uwagę symbolem akcji i towarzyszy kampanii „Die Transportbotschafter“ (Ambasadorzy transportu) od samego początku.

Jeśli komuś zabraknie czasu na odwiedzenie targów, może również wejść na stronę www.timocom.pl oraz www.transportbotschafter.de. Tam znajdują się dalsze informacje związane z tematami targowymi TimoCom i kampanii !Die Transportbotschafter! (Ambasadorzy transportu).

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.