TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

TimoCom oferuje teraz specjalną infolinię o zasięgu europejskim

Od 05-08-2010 TimoCom Soft- und Hardware GmbH oferuje swoim niemieckojęzycznym użytkownikom giełdy ofert transportowych TC Truck&Cargo ® oraz Platformy Przetargowej TC eBid® całkiem nowy serwis: "TimoCom Assist". Jest to przyjazna dla użytkownika Infolinia, pod którą uzyskane zostaną odpowiedzi na specjalistyczne pytania dotyczące wszystkich produktów TimoCom oraz całego biznesu transportowego. Po tym, jak nasza specjalna infolinia została pozytywnie odebrana na niemieckim rynku, będzie ona teraz dostępna w całej Europie.


"Klient jest królem" to znane motto, które praktykowane jest również w TimoCom . Tym sposobem, dzięki TimoCom Assist wprowadzono znowu coś nowego dla Klientów: to założone w 1997 roku przedsiębiorstwo zatrudnia wielu międzynarodowych pracowników, którzy w dużej mierze wywodzą się z branży logistycznej, a tym samym dysponują szeroką widzą fachową. Ta praktyczna wiedza w połączeniu z 13-letnim doświadczeniem firmy jako dostawcy usług branży IT zapewnia TimoCom ogromne kompetencje specjalistyczne. Już teraz firma udostępnia je bezpłatnie swoim ponad 75.000 użytkownikom.

Hotline dla Klientów TimoCom Assist zawsze zna odpowiedź
Ten praktyczny serwis telefoniczny oferowany przez to przedsiębiorstwo IT z Düsseldorfu umożliwia użytkownikom programu zadawanie specjalistycznych pytań dotyczących zarówno produktów jak i innych istotnych dla biznesu zagadnień, np. dotyczących zakazów jazdy obowiązujących w krajach UE. Dodatkowo otrzymać tu można przydatne wskazówki dotyczące bezpieczeństwa. Szef działu marketingu Christof Thesinga mówi o nowym serwisie: „Niezależnie od tego, jakie pytania z zakresu biznesu transportowego zostaną postawione, specjaliści z TimoCom odpowiedzą na nie kompetentnie i szybko. Nasz serwis jest do dyspozycji Klientów od poniedziałku do piątku od godziny 8.00 do 16.30 pod numerem + 48 67 352 59 40. Za cel postawiliśmy sobie najlepiej jak to możliwe wspierać naszych użytkowników radą i czynem. Tutaj szybko i łatwo otrzymają potrzebne informacje. Dzięki tej usłudze chcielibyśmy dalej rozwijać dobre stosunki z naszymi klientami i przyśpieszyć korzystną dla obu stron wymianę informacji."

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.