TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

TC Truck&Cargo® również w 2012 pozostaje „Najlepszą Marką“

Czytelnicy Wydawnictwa ETM ponownie oddali swój głos na TC Truck&Cargo® w kategorii giełdy transportowe

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

TC Truck&Cargo® również w 2012 pozostaje „Najlepszą Marką“

Düsseldorf, 2012-05-25. Czytelnicy czasopism lastauto omnibus, trans aktuell oraz FERNFAHRER w tym roku ponownie, jednogłośnie opowiedzieli się za TimoCom. Tak jak w poprzednich latach przedsiębiorstwo z Dusseldorfu wygrało i po raz czwarty z kolei, dzięki swojej giełdzie ofert transportowych TC Truck&Cargo®, pokonało licznych konkurentów.


Nagroda wydawnictwa ETM oznacza innowacyjne produkty i usługi, które ułatwiają codzienny biznes transportowy. Dokładnie te kryteria spełnia giełda ofert transportowych TC Truck&Cargo®, ponieważ pomaga przedsiębiorcom zaangażowanym w transport w ich codziennej dyspozycji, na przykład przy zapobieganiu pustym przebiegom. Dyrektor Marketingu firmy TimoCom Christof Thesinga reprezentował spółkę 24-05-2012 w Stuttgartcie podczas uroczystości wręczania nagrody „Najlepsza Marka 2012“ w kategorii „Najlepsza giełda transportowa : „Cieszymy się, że głosowało na nas prawie dwa razy więcej czytelników, niż w ubiegłym roku. Nagroda pokazuje, że nasi klienci są zadowoleni z naszych usług. Jest to potwierdzeniem, że nasza sieć transportowa oraz platforma zleceń jest wśród nich wykorzystywana i ceniona. Dziękujemy Czytelnikom za ich zaufanie i naszym pracownikom, za ich codzienne, całkowite zaangażowanie.“

Liczba ofert, serwis i bezpieczeństwo odgrywają decydującą rolę
Chief Representative Marcel Frings jest przekonany, że TimoCom zapunktował szczególnie dzięki dużej ilości ofert frachtów i przestrzeni ładunkowych ogłaszanych na giełdzie oraz nowemu serwisowi: „To, że oprogramowanie zostało dobrze przyjęte przez klientów, odzwierciedla historyczna liczba ofert 415.858 zamieszczonych na giełdzie w kwietniu 2011 w ciągu zaledwie jednego dnia. Wielu klientów korzysta również z nowo wprowadzonych usług, jak infolinia dla osób będących w trasie TimoCom to go czy specjalna infolinia TimoCom Assist. Nowy serwis TimoCom Identify umożliwiający sprawdzanie partnerów biznesowych zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo. Ponadto wykorzystujemy portale społecznościowe do przekazywania informacji i dyskusji o naszych produktach i usługach. To tutaj następuje niemal bezpośrednia wymiana z naszymi klientami. Dzięki temu wiele się uczymy“.

W przyszłości TimoCom zamierza nie tylko pozostać na pozycji europejskiego lidera wśród giełd transportowych, ale również stworzyć wraz ze swoimi pracownikami dalsze produkty, które ułatwią codzienną pracę klientów oraz sprawią, że procesy transportowe staną się jeszcze bardziej wydajne.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.