TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Po raz ósmy "Najlepsza Marka" dla TimoCom

Dostawca usług IT z Erkrath zdobył nagrodę czytelników czasopisma ETM w kategorii Giełda Transportowa

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

Dyrektor Marketingu TimoCom Christof Thesinga z otrzymanym wyróżnieniem

Erkrath, 27.06.2016 –  W tym roku TimoCom ponownie otrzymał nagrodę "Najlepszej Marki" w kategorii "Giełda transportowa". Czytelnicy magazynów lastauto omnibus, trans aktuell i FERNFAHRERS wybierali najlepszy pojazd użytkowy i najlepszą markę.

Przyznawana przez wydawnictwo ETM nagroda dedykowana jest innowacyjnym produktom i usługom dla branży transportowej. Podczas uroczystego wręczenia nagród w Stuttgarcie, Dyrektor Marketingu Christof Thesinga odebrał statuetkę komentując: "To wyróżnienie jest i pozostanie dla nas wielkim zaszczytem, gdyż za każdym razem jest ono potwierdzeniem, że nasza praca została doceniona. Jednak w tym roku ta nagroda jest również symbolem tego, jak bardzo liczy się bezpośredni kontakt z klientem.“

Komunikatywny i przejrzysty
Dla Thesingi jednym z powodów wyboru TimoCom jako najlepszego dostawcy usług IT jest właśnie bezpośrednia komunikacja z klientami. Ponad 50 międzynarodowych pracowników każdego dnia rozmawia z ponad 2.000 użytkowników TimoCom w celu uzyskania odpowiedzi na pytania dotyczące funkcjonowania platformy lub branży transportowej. W obszarze Social Media fanpage TimoCom stał się jednym z najważniejszych cyfrowych kanałów, ponieważ umożliwia klientom kontakt z firmą w czasie rzeczywistym. "Nie ma nic bardziej przekonującego niż bezpośrednia i osobista reakcja na opinię", wyjaśnia specjalista ds. marketingu. "Nasz zespół Social Media pyta naszych klientów o zdanie na różne tematy dotyczące platformy transportowej."

Ta bezpośrednia wymiana nie tylko motywuje naszych klientów i wspiera ogólną satysfakcję z marki, ale jest także częścią filozofii firmy i tym samym wpływa na świadomość naszych pracowników. Nic więc dziwnego, że jeden z pracowników TimoCom przed głosowaniem - w przypadku ponownego otrzymania wyróżnienia - obiecał skok w garniturze do basenu z zawieszonej na wysokości 5 metrów trampoliny. O realizacji złożonego zobowiązania już dziś można się przekonać - oczywiście na fanpage'u TimoCom.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.