TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Ogłaszanie przetargów transportowych online z TimoCom? Ależ tak!

TC eBid® utrzymuje znak jakości BMEnet

Erkrath, 27.05.2015 – Ogólnoeuropejska platforma do przetargów transportowych TC eBid® po raz kolejny otrzymuje przyznawany przez BMEnet GmbH (Zrzeszenie Gospodarki Materiałowej Zakupów i Logistyki e.V.)  znak jakości w kategorii "Zakup ładunków". Już trzeci raz z rzędu TC eBid® z wyróżnieniem zdaje egzamin jakości, dzięki czemu TimoCom Soft- und Hardware GmbH jest certyfikowaną firmą w zakresie "Oprogramowań i platform". Platforma przetargowa to narzędzie, za pomocą którego firmy nadawcze, spedytorzy i usługodawcy transportowi mają możliwość zawierania długoterminowych zleceń na przewóz w całej Europie.

TC eBid® zwiększa rentowność
Na platformie przetargowej TC eBid® przedsiębiorstwa z sektora produkcji i handlu jak również spedytorzy ogłaszają długoterminowe zlecenia na częściowy i kompletny transport ładunków. Dzięki temu otrzymują dostęp do 33.000 potencjalnych, aktywnych i sprawdzonych usługodawców z całej Europy. Ponadto za pomocą TC eBid® klienci TimoCom mają również szansę na zwiększenie swoich możliwości biznesowych, zyskują większą pewność planowania i efektywnie wykorzystują flotę swoich pojazdów. Unikają również kosztownych pustych przebiegów. Platforma wpływa zatem na wzrost wydajności i efektywności w przedsiębiorstwach transportowych.

Znak jakości BMEnet
BMEnet GmbH nadaje znak jakości tym oprogramowaniom i platformom, które pozytywnie zdały egzamin jakości. Certyfikat udzielany jest na podstawie standardowych i obiektywnych kryteriów z jasno określonymi wymaganiami. Przyznawany znak jakości zwiększa tym samym przejrzystość rynkową oraz budzi zaufanie podczas wyboru programów.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.