TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Nowy pakiet usług dla branży przesyłek kurierskich, ekspresowych i pocztowych (KEP)!

Düsseldorf, 2009-06-17 – firma TimoCom Soft- und Hardware GmbH prezentuje nowe i bezpłatne rozszerzenie programowe przeznaczone dla sektora KEP (przesyłki kurierskie, ekspresowe i pocztowe) dostępne dla każdego użytkownika giełdy.

Polityka innowacyjności zorientowanej na branżę transportową jest już od 12 lat niezawodnym motorem napędowym firmy TimoCom z Düsseldorfu. Dzięki giełdzie ofert transportowych TimoCom TRUCK & CARGO®,będącej liderem na rynku europejskim już około 75 000 użytkowników z 44 państw europejskich korzysta codziennie z do 230 000 aktualnych ofert frachtów i przestrzeni ładunkowych.

 

Ten równie efektywny, co przyjazny dla użytkownika program zostaje teraz rozszerzony o praktyczne rozwiązanie przeznaczone dla specjalistów z branży KEP. A to za sprawą funkcji, która dzięki dodatkowym polom wprowadzania danych nie tylko wyraźnie upraszcza pracę wszystkim firmom z branży KEP, lecz również czyni ją bardziej wygodną i efektywną. Tak więc podczas wprowadzania danych ładunku można teraz określić dokładny czaso-okres, załadunku
i rozładunku, bądź podać bardziej szczegółowe informacje dotyczącej czasu. Obok możliwości podania pożądanego terminu można również oznaczyć zlecenie jako transport specjalny. Z drugiej strony, przeglądając zestawienie wolnych ładunków, użytkownik może teraz wybrać pole dodatkowe dla transportów specjalnych i odpowiednio przefiltrować oferty. Są to zatem rzeczywiste korzyści dla użytkownika, z którymi TimoCom zyskuje profil wykwalifikowanego partnera dla „szybkiej branży”.


Szef działu marketingu TimoCom w Polsce, Łukasz Gmys, cieszy się z nowej funkcji i podkreśla, iż wewnątrzfirmowe zarządzanie pomysłami jest szczególnym atutem firmy TimoCom: „Obok polityki zorientowanej na klienta oraz międzynarodowości firmy to właśnie innowacyjność naszego przedsiębiorstwa jest główną korzyścią w punkcie konkurencyjności. Nowa funkcja jest tego dobrym przykładem.“ Również w przyszłości Łukasz Gmys obiecuje dalsze innowacje: „Nasi klienci mogą być pewni, że również w przyszłości TimoCom będzie mieć dla nich jeszcze wiele nowych i atrakcyjnych rozwiązań.“

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.