TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Nowe możliwości dla klientów TC Truck&Cargo®

Düsseldorf, 2009-10-01 – W europejskiej branży transportowej i logistycznej zapowiada się mała sensacja: dnia 2009-10-01 firma TimoCom Soft- und Hardware GmbH wkracza z platformą przetargową TC eBid® w dziedzinę długoterminowych kontraktów transportowych. Wszyscy uczestnicy łańcucha transportowo-logistycznego mają tutaj możliwość ogłaszania przetargów i umieszczania ofert. Oznacza to, że korzyści odnoszą spedytorzy, przewoźnicy i nowa grupa docelowa klientów z sektora przemysłowego i handlowego.

 

Düsseldorf, 2009-10-01 – W europejskiej branży transportowej i logistycznej zapowiada się mała sensacja: dnia 2009-10-01 firma TimoCom Soft- und Hardware GmbH wkracza z platformą przetargową TC eBid® w dziedzinę długoterminowych kontraktów transportowych. Wszyscy uczestnicy łańcucha transportowo-logistycznego mają tutaj możliwość ogłaszania przetargów i umieszczania ofert. Oznacza to, że korzyści odnoszą spedytorzy, przewoźnicy i nowa grupa docelowa klientów z sektora przemysłowego i handlowego.

 

Aby móc pracować z zyskiem w branży logistycznej, potrzebne są innowacje usługowe, planowo i długofalowo podnoszące konkurencyjność przedsiębiorstwa. Jest to reguła, którą TimoCom uczynił najważniejszą zasadą swojego działania. Najlepszy przykład: działająca na skalę europejską giełda ładunków i przestrzeni transportowych TC Truck&Cargo®. Giełda ta w bardzo krótkim czasie zdobyła pozycję lidera rynkowego w Europie. Na rynek wszedł właśnie nowy, bardzo obiecujący produkt firmy TimoCom: TC eBid®!
Produkt jest platformą przetargową i logi(sty)czną konsekwencją platformy rynku transakcji Spot (krótkoterminowe zlecenia) - TC Truck&Cargo®. Wraz z TC eBid® na rynek wchodzi produkt, który uczyni transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami
i usługodawcami, dotyczące częściowych lub całopojazdowych ładunków w kontraktowych transakcjach znacznie prostszymi i bardziej ekonomicznymi. Korzyści dla klientów TC Truck&Cargo®: mogą oni teraz brać udział w transakcjach kontraktowych i bezpłatnie umieszczać swoje oferty w TC eBid®! Jest to zatem znaczny zysk przede wszystkim w obecnym okresie; klienci TC Truck&Cargo® odnoszą korzyści z jeszcze lepszego wykorzystania potencjału przewozowego i większej ekonomiczności.

Klienci TC eBid® mogą z kolei składać długoterminowe lub związane z pojedynczymi projektami oferty transportu około 30 tysiącom sprawdzonych usługodawców z całej Europy. Ponadto załadowcy (firmy produkcyjne i handlowe) otrzymują bezpłatny dostęp do europejskiego katalogu firm transportowych
TC Profile® oraz do modułu kalkulacyjnego tras TC eMap®.

TC eBid® jest tak samo jak TC Truck&Cargo® szczególnie przyjazny dla użytkownika, bezpieczny i dostępny w 24 językach. Podobnie jak w przypadku TC Truck&Cargo®, TimoCom trzyma się z dala od realizacji umowy i służy jedynie jako pośrednik techniczny. Marcel Frings, dyrektor działu Key Account Management i osoba współodpowiedzialna za TC eBid®, postrzega zorientowanie na potrzeby klienta jako główny czynnik sukcesu firmy TimoCom: „TimoCom pochodzi z branży, TimoCom rozumie branżę. Dlatego znamy potrzeby sektora transportowego. Wraz z TC eBid® opracowaliśmy satysfakcjonujące uzupełnienie dla naszej platformy rynku transakcji Spot (krótkoterminowych) TC Truck&Cargo®. Cieszymy się, że dzięki TC eBid® możemy udostępnić naszym dotychczasowym klientom nowe pole działalności biznesowej. Tym samym oferujemy wszystkim podmiotom z sektora transportowo-logistycznego nowy, sprawnie funkcjonujący produkt, który zoptymalizuje i ukształtuje w bardziej efektywny sposób czynności podejmowane w ramach długoterminowej działalności transportowej.“

Dla branży transportowej i logistycznej TC eBid® oznacza przede wszystkim większą efektywność, przejrzystość i wydajność; dla TimoCom nowy produkt jest kamieniem milowym w rozwoju firmy!

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.