TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Networking is king: TIMOCOM daje nowe impulsy branży logistycznej

Przewoźnicy, spedytorzy i załadowcy profitują z pierwszego TIMOCOM Networking Experience

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

Branża TSL na TIMOCOM Networking Experience 2018

Erkrath/Poznań, 11 październik 2018. Przepis wydaje się prosty: 50 umysłów logistycznych z ośmiu europejskich krajów i z różnych branż spotkało się, wymieniło doświadczeniami i wypracowało wspólnie nowe idee. A wszystko to odbyło się pod nazwą TIMOCOM Networking Experience 2018. Pracownicy TIMOCOM poświęcili sporo czasu i włożyli dużo "serca", aby przekonać bardzo zajętych menadżerów logistyki, właścicieli firm transportowych i przedstawicieli zrzeszeń do poświęcenia kilku dni na to wydarzenie. Przede wszystkim chcieli zaoferować prawdziwe wartości dodane.

Owocna branżowa wymiana doświadczeń
Głównym celem TIMOCOM Networking Experience 2018, które odbyło się w Poznaniu w dn. 06-07 września było przede wszystkim stworzenie atmosfery nie tylko do otwartej wymiany podglądów i doświadczeń między domniemanymi konkurentami w branży, ale również do wypracowania ewentualnych możliwości współpracy. W centrum uwagi dwudniowego spotkania znajdowały się wspólne warsztaty nt. cyfrowych procesów transportu przyszłości jak też nowych aplikacji w Smart Logistics System od TIMOCOM. "Chcemy by informacja zwrotna od Klientów wpływała na doskonalenie systemu, nowych usług i interfejsów. Tutaj podczas osobistej wymiany doświadczeń i mając wystarczająco dużo czasu wpadliśmy na pomysły, o których dotychczas nie pomyśleliśmy i które będziemy z pewnością dalej kontynuować" wyjaśnia Sabine Nobel, Product Manager w TIMOCOM. Także dla Philippa Schmidta, Portfolio Manager'a w TIMOCOM żywe dyskusje i zaangażowanie Klientów były bardzo inspirujące: "Tego typu wydarzenie z uczestnikami łańcucha dostaw od załadowców po przewoźników organizowaliśmy w tej formie po raz pierwszy. Już teraz stwierdzamy, że otrzymane informacje zwrotne są bardzo cenne."


Ekskluzywne wykłady oparte na praktyce

W celu zapewnienia dodatkowej wartości dodanej TIMOCOM zaprosiło dwóch ekspertów do podzielenia się z gośćmi swoimi doświadczeniami praktycznymi. Łukasz Chwalczuk, ekspert prawny z kancelarii Iuridica przedstawił nowy paneuropejski system kar za naruszenia w ruchu drogowym. Uczestniczka Natalia Echeverry z hiszpańskiej firmy handlującej owocami i warzywami Germans Barri S.L. opowiedziała, jak logistyka transportu wpływa na handel szybkorotującymi produktami.

Networking w warunkach ekstremalnych
Podczas drugiego dnia eventu w Skoda Auto Lab dosłownie docisnęliśmy pedału gazu - podczas szkolenia Driver Safety. Certyfikowani trenerzy przekazali wiedzę i doświadczenia uczestnikom, by przygotować ich na ekstremalne sytuacje w ruchu drogowym. Zgodnie z oczekiwaniem za kierownicą puls osiągnął maksymalne wartości.

Event TIMOCOM pozostawił jego uczestnikom niezapomniane wrażenia. Chcielibyśmy przytoczyć komentarz Dimitryja Lavrinenki z firmy OOO KRAFTTRANS z Mińska na Białorusi: "Dynamizm, integracja i informacja! Współpraca w ramach zespołów międzynarodowych była bardzo owocna. Niektórzy z uczestników od razu zgłosili zainteresowanie kolejnym wydarzeniem." Uczestniczka Natalia Echeverry z hiszpańskiej firmy Germans Barri S.L.  wyraziła uznanie dla motta spotkania Networking: "Teraz jeszcze lepiej rozumiemy funkcjonowanie branży transportowej z perspektywy przewoźników, a nie tylko z punktu widzenia przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych.  Ze względu na to, że mamy wiele zleceń potrzebujemy nowych przewoźników - podczas eventu nawiązaliśmy wiele nowych, interesujących kontaktów."

 

Augmented Experience
Według Gunnara Gburka, Company Spokesman TIMOCOM, który również uczestniczył w warsztatach, to wydarzenie z udziałem Klientów jest niezwykle ważne w kontekście nowego pozycjonowania TIMOCOM: "Każde cyfrowe udoskonalenie naszego systemu czyni procesy naszych Klientów bardziej inteligentnymi i dzięki temu mogą oni jeszcze bardziej zwiększać swoją przewagę konkurencyjną. Wydarzenie to można nazwać Augmented Experience dla Augmented Logistics“. Po udanej premierze nasza firma przyjrzy się bliżej informacjom zwrotnym od Klientów i uwzględni je w planowaniu na rok 2019. 

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.