TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Nadzwyczajny wzrost zatrudnienia w TimoCom

Düsseldorf, 2010-01-29 – W nowym roku firma TimoCom Soft- und Hardware GmbH rozpoczyna działalność od tego, na czym w zeszłym roku ją zakończyła: od tworzenia nowych miejsc pracy! Ten europejski lider wśród giełd ofert transportowych i przestrzeni ładunkowych, w dalszym ciągu, stawia sobie za cel oferowanie najlepszych usług stale powiększającej się grupie użytkowników-w języku ojczystym danego użytkownika.

Warte podkreślenia jest to, że w tych trudnych pod względem ekonomicznym czasach, określenia takie jak „redukcja etatów“ czy „praca w niepełnym wymiarze godzin“ to dla tego średniego przedsiębiorstwa obce pojęcia. Tym bardziej godny uwagi musi być dla osób niewtajemniczonych fakt zwiększania liczby pracowników firmy TimoCom z Düsseldorfu: Tylko w ubiegłym roku zatrudniono w sumie 75 nowych, mówiących różnymi językami osób w Düsseldorfie oraz w filiach w Polsce, Czechach i na Węgrzech – w styczniu do zespołu dołączyły cztery kolejne osoby. Oznacza to zwiększenie liczby zatrudnionych osób o 37% w roku 2009 w porównaniu z rokiem ubiegłym. Oprócz tworzenia nowych miejsc pracy przedsiębiorstwo kształci również firmowe młode pokolenie, za co zostało w zeszłym roku wyróżnione przez Federalny Urząd Pracy w Niemczech „Certyfikatem za wspieranie młodych kadr“.

W połowie lat 90. firma TimoCom była przejrzystą, czteroosobową firmą, jednak posiadającą już na starcie pasję, know-how i odwagę. Tymczasem ten dostawca usług IT jest europejskim liderem rynku wśród giełd ofert transportowych i przestrzeni ładunkowych. Stały hit firmy – TC Truck&Cargo® – został w październiku 2009 r. rozszerzony o europejską platformę zleceń TC eBid®.

Za sukcesem stoi dynamiczny, zmotywowany i przed wszystkim międzynarodowy zespół. „Tylko w 2009 r. firma TimoCom mogła stworzyć perspektywę stabilizacji dla 75 nowych członków zespołu i ich rodzin. Podczas gdy politycy łamią sobie głowy nad tym, jak zapewnić spójność Europy, TimoCom europejskie zjednoczenie ma już za sobą. Nasze programy są dostępne w 44 europejskich krajach i 24 językach. W związku z tym nasze przedsiębiorstwo to prawdziwy tygiel kulturowy. Tę sprawdzoną międzynarodowość wykorzystujemy jako decydujący czynnik sukcesu TimoCom“, mówi Ralf Breuer, dyrektor HR w TimoCom.

Optymistyczne są również rokowania na przyszłość: Na rok 2010 zaplanowany jest dalszy wzrost: obrotu oraz liczby klientów i pracowników.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.