TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Krótki wywiad z Marcelem Frings na temat TC eMap®

Krótki wywiad

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

Krótki wywiad z Marcelem Frings na temat TC eMap®

Firma TimoCom Soft- und Hardware zaprezentuje na Targach Transportu i Logistyki w Monachium nowy TC eMap® z funkcją trackingu, czyli śledzenia pojazdów. O nowym produkcie porozmawialiśmy z Chief Representative firmy TimoCom - Marcelem Frings.

Pytanie: Panie Frings, na początku czerwca TimoCom wchodzi na rynek z nowym TC eMap® który umożliwi śledzenie pojazdów. Co jest najważniejsze w tej funkcji?

Marcel Frings: Cóż, nie ma jednej ważnej rzeczy, lecz jest ich wiele. Przede wszystkim funkcja monitorowania pojazdów sama w sobie jest już czymś wyjątkowym. Jesteśmy jedynym oferentem platform dla branży transportowej, który oferuje taki produkt. W ten sposób nasi klienci mogą przykładowo bezpośrednio z giełdy ofert transportowych TC Truck&Cargo® mieć dostęp do TC eMap® z funkcją śledzenia pojazdów. Cały czas pozostają tym samym na znanej im platformie TimoCom. Jedną z najważniejszych cech produktu jest jednak dostęp do różnych systemów telematycznych naraz. W tym celu współpracujemy z najczęściej spotykanymi dostawcami telematycznymi w Europie. Tego typu rozwiązania śledzenia pojazdów, które jest niezależne od producenta, nie było jeszcze w żadnej giełdzie transportowej.


Pytanie: Do kogo dokładnie kierowana jest ta oferta? Do spedytorów, czy do przewoźników?

Frings:
Tak, jak wszystkie nasze platformy, również TC eMap® jest skierowany do wszystkich przedsiębiorstw, które zajmują się szeroko pojętą branżą transportową. Spedytorzy, poprzez możliwość śledzenia pojazdów w TC eMap® oszczędzają przede wszystkim czas. Wiadomo przecież, jak obecnie wygląda komunikacja: zleceniodawca dzwoni do firmy transportowej z zapytaniem, gdzie w danym momencie znajduje się jego towar. Przewoźnik podaje wtedy oczekiwaną informację. Od teraz będzie się to odbywało znacznie wydajniej. Usługodawca udostępni po prostu swojemu zleceniodawcy możliwość samodzielnego śledzenia określonego pojazdu. W ten sposób będzie on miał możliwość dowiedzieć się, bez wykonywania żmudnych telefonów, gdzie w danym momencie zlokalizowana jest ciężarówka z jego towarem. Informacje te będą zawsze w zasięgu ręki. Poza tym śledzenie pojazdów poprzez TC eMap® jest przejrzyste i łatwe. Spedytor lub dysponent widzi wszystkie systemy telematyczne w tylko jednym okienku na monitorze i nie musi klikać pomiędzy różnymi platformami.


Pytanie: A jakie korzyści program przyniesie przewoźnikom?

Frings: Przewoźnik, wprowadzając ofertę pojazdu do giełdy, będzie mógł od razu zaznaczyć, czy auto jest wyposażone w system umożliwiający jego monitorowanie. Opcja „daj się znaleźć” pozwoli zbudować przewagę konkurencją przewoźników, mających do niej dostęp! W branży transportowej bezpieczeństwo stoi przecież na pierwszym miejscu: jeśli jako zamawiający mam do wyboru dwóch usługodawców transportowych, z których tylko jeden posiada urządzenie śledzące pojazd, wybiorę właśnie tego. Funkcja ta zapewni znaną przejrzystość i tym samym bazę pod godną zaufania współpracę. Jako usługodawca korzystający z TC eMap® można to będzie pokazać zleceniodawcy.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.