TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Już 2 miliony wiadomości wysłano za pomocą Messengera TimoCom

Wybór, negocjacje, zlecenie

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

Messenger Timocom - 2 miliony wysłanych wiadomości

Erkrath, 24.03.2016 – Messenger TimoCom pojawił się na rynku z końcem listopada ubiegłego roku i od tego czasu ułatwia komunikację w codziennej pracy ponad 110.000 użytkowników największej platformy transportowej w Europie. W ciągu tych czterech miesięcy za jego pomocą wysłano w sumie 2 miliony wiadomości. W ten sposób popularne dotychczas jedynie w sektorze prywatnym chatowanie zamiast telefonowania, znalazło drogę do świata biznesu.

"Cześć! W czwartek jest premiera kinowa nowego filmu. Podobno świetny. Może się wybierzemy?", pytamy krótko, by szybko uzyskać konkretną odpowiedz nie tracąc czasu na długą rozmowę telefoniczną. Dotyczy to już nie tylko spraw prywatnych, ale także komunikacji biznesowej. To właśnie ze względu na szybkie tempo pracy, jakim charakteryzuje się branża transportowa, tak ważna jest natychmiastowa reakcja i dostępność. Z tego też powodu dostawca usług IT dla branży TSL z końcem listopada ubiegłego roku wprowadził Messenger TimoCom. Zoptymalizował tym samym realizację zleceń użytkowników wewnątrz giełdy transportowej, oferując im jednocześnie wiele przydatnych funkcji. W ten sposób tylko w ciągu pierwszych czterech miesięcy za pomocą tego nowego narzędzia komunikacyjnego wysłano już 2 miliony wiadomości.

 

Messenger TimoCom - szybki, bezpieczny, wygodny

Użytkownicy zainteresowani konkretną ofertą frachtu lub pojazdu znalezioną na platformie transportowej, mogą za pomocą jednego kliknięcia skontaktować się bezpośrednio z osobą ją ogłaszającą.  Korzyści jakie niesie ze sobą powiązany z ofertą czat są oczywiste. Wystawiający fracht lub pojazd od razu wie, o którą z jego ofert chodzi i może błyskawicznie zareagować. Dzięki temu wyeliminowano kosztowne rozmowy telefoniczne. Dodatkowo korespondencja prowadzona za pomocą czatu, ze względów bezpieczeństwa, może zostać zapisana lokalnie na dysku jako PDF lub wydrukowana, a dokument taki będzie miał wartość dowodową. Ponadto, czatujący przy użyciu komunikatora TimoCom mogą mieć pewność, że mają do czynienia ze sprawdzonymi kontrahentami. Z narzędzia tego korzystać bowiem mogą wyłącznie klienci posiadający dostęp do platformy TimoCom. Należy także zaznaczyć, że Messenger ściśle podlega niemieckiej Ustawie o Komunikacji oraz bardzo restrykcyjnym przepisom o ochronie danych. Dotyczy to na przykład tego, że wszystkie wysyłane wiadomości są szyfrowane w taki sposób, aby nie było możliwości podejrzenia prowadzonych przez użytkowników dialogów. Kolejną zaletą jest możliwość synchronizacji programu na wielu urządzeniach. Podczas logowania do giełdy przy pomocy urządzeń mobilnych (smartfonu lub tabletu), pobierane są wszystkie kontakty i treści prowadzonych rozmów. Oznacza to, że użytkownik w każdej chwili i z każdego miejsca ma dostęp zarówno do platform jak i do komunikatora, dzięki czemu nie przegapi żadnej szansy na otrzymanie zlecenia. Równie ważnym aspektem w codziennej pracy jest pielęgnacja kontaktów biznesowych. Dlatego poza rozwojem swoich biznesowych interesów użytkownicy mogą wykorzystać czat ogólny do podtrzymywania kontaktów z wybranymi kontrahentami.

 

W tym roku klienci TimoCom mogą oczekiwać pojawienia się kolejnej pomocnej funkcji w programie: "Wykorzystamy sugestie naszych użytkowników dotyczące działania komunikatora, by go ulepszyć. Zrezygnujemy ze zbędnych funkcji i skupimy się wyłącznie na powiązanej z ofertą, szeroko rozumianej komunikacji wewnątrz giełdy. Dzięki temu nasi klienci będą mogli jeszcze lepiej zarządzać swoimi kontaktami.", mówi rzecznik prasowy firmy TimoCom Marcel Frings.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.