TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Jubileusz okazją do podsumowania

Düsseldorf, 28.06. 2007. Firma TimoCom Soft- und Hardware Sp.z.o.o. świętuje 10 lat sukcesów! Podczas tego okresu, przedsiębiorstwo szybko przebyło drogę od debiutanta do firmy średniej wielkości. Również przyszłość TimoCom wygląda bardzo obiecująco: nowa wersja online giełdy ofert transportowych TimoCom TRUCK & CARGO® jest obecnie liderem rynku w całej Europie. Dodatkowo, do niezrównanych możliwości tego przedsięwzięcia przyczynia się wprowadzenie nowych funkcji
i produktów.

Auto z ładunkiem w jedną stronę a z powrotem puste to koszmar każdego dysponenta — w końcu kilometry pustych przebiegów są kosztowne, bezproduktywne i stanowią obciążenie dla środowiska! Aby tak się nie działo, w roku 1997 doświadczeni eksperci z dziedziny informatyki oraz spedytorzy z wieloletnim doświadczeniem w branży, zebrali się i we właściwym momencie zamienili błyskotliwy pomysł w czyn: opracowane zostało oprogramowanie, dzięki któremu zrównoważenie proporcji ofert frachtowych i powierzchni ładunkowych przestaje być pobożnym życzeniem. W ten sposób powstał system TimoCom TRUCK & CARGO® — lider rynku giełd ofert transportowych w Europie!

Począwszy od wprowadzenia systemu TimoCom TRUCK & CARGO® na rynek w 1997 r., firma TimoCom odnotowała szereg sukcesów. Po dziesięciu latach firma liczy 148 pracowników, a w roku 2006 osiągnęła obrót w wysokości 23,3 miliona euro. W obecnej chwili, z tego pomocnego narzędzia do optymalizacji dyspozycji przewozowych korzysta ponad 67.000 użytkowników z 44 krajów Europy, wpisując codziennie nawet do 172.000 ofert frachtowych i przestrzeni ładunkowych w ciężarówkach, z tendencją rosnącą.

Jens Thiermann, szef firmy TimoCom Soft- und Hardware GmbH, podkreśla: „Ten jubileusz pokazuje nam, że nasza strategia, polegająca na stawianiu klientów w centrum naszej uwagi, jest właściwa. Jesteśmy z zasady zawsze otwarci na sugestie użytkowników! W efekcie, otrzymują oni rozwiązanie stworzone na miarę ich indywidualnych potrzeb, dzięki któremu mogą wykorzystywać swój potencjał szybciej i efektywniej”.

Bez systemu TimoCom, będącego liderem rynku, nie można myśleć o świadczeniu usług przewozowych. Ponieważ Europa zacieśnia swoje więzi, ma to przełożenie na zwiększenie ruchu w branży transportowej, a to sprawia, że wzrasta znaczenie nowoczesnych technologii w transporcie. Firma TimoCom również w przyszłości będzie wyznaczać kierunek i nadal zwiększać swoją przewagę nad konkurencją. Jens Thiermann: „Jesteśmy cały czas w ruchu, w końcu nasza pozycja na rynku jest idealna do tego, by z sukcesem kontynuować nasz kurs wzrostu”.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.