TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Jeszcze więcej zleceń transportowych w TimoCom

Przedsiębiorstwo z Düsseldorfu to już nie tylko dostawca giełdy transportowej

Düsseldorf, 18.11.2013. Firma TimoCom, oferent wiodącej w Europie giełdy transportowej TC Truck&Cargo®, przedstawia nowe, imponujące wyniki. Tym samym udowadnia, że każdy kto chce efektywnie i skutecznie działać w branży transportowej w Europie, nie przechodzi obojętnie obok TimoCom. Pokazuje również, że nie jest już tylko zwykłą giełdą transportową, lecz oferuje znacznie więcej.

Takiego wyniku jeszcze nie było: do 450.000 ofert frachtów i wolnych przestrzeni ładunkowych w TC Truck&Cargo® – każdego dnia! Dzięki temu TimoCom wkracza w nowy wymiar, podkreślając jednocześnie swoją wyjątkową pozycję wśród dostawców platform zleceń. "To wspaniałe, móc poinformować naszych klientów o tak imponującym wzroście ilości ofert w giełdzie transportowej." cieszy się Marcel Frings, Chief Representative firmy TimoCom. "Był on możliwy do osiągnięcia dzięki naszym staraniom poczynionym w celu wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań do portfolio naszych produktów. To pomogło nam rozszerzyć bazę klientów w całej Europie."  Tu również wyniki TimoCom przerosły wszelkie oczekiwania. Obecnie aż 100.000 użytkowników troszczy się o to, by giełda tętniła życiem.

 

Dodatkowe, często bezpłatne usługi w TimoCom


Przeglądając ofertę TimoCom można łatwo zauważyć, że firma stała się kompleksowym dostawcą usług. A wszystko to zaczęło się od wielkiego sukcesu TC Truck&Cargo®. We wrześniu 2012 roku z platformą bezpłatnie zintegrowana została giełda powierzchni magazynowych. Pozwala ona szybko oferować, a także znajdować powierzchnie magazynowe i logistyczne.
To jednak nadal nie wszystko. W sumie TimoCom oferuje trzy produkty. W ich skład wchodzą różne, dostępne dla klientów bezpłatnie, aplikacje, które znacząco ułatwiają codzienną pracę.
Najnowszym projektem jest TC eMap®, czyli wydajny program kalkulacyjno- trackingowy. Dzięki niemu TimoCom stał się jedynym dostawcą giełdy transportowej, który oferuje niezależną platformę trackingową. W TC eMap® klienci mają do dyspozycji również moduł kalkulacyjny tras. Dzięki współpracy z firmą Nokia, zawiera najobszerniejsze dane kartograficzne na rynku, w tym dane satelitarne i aktualne informacje o natężeniu ruchu drogowym.
Kolejnym produktem TimoCom jest dobrze znana od czterech lat na rynku  transportowa platforma przetargowa TC eBid®. To w niej znajduje się wszystko, co dotyczy długoterminowych i regularnych transportów. W ten sposób w TC eBid® zostało już przeprowadzonych łącznie ponad 20.000 przetargów.

 

Człowiek i technologia


Aby zaspokoić wciąż rosnące wymagania użytkowników platform internetowych, przedsiębiorstwo chętnie przygotowuje długoterminowe plany. "Jesteśmy bardzo świadomi naszej odpowiedzialności w stosunku do firm transportowych i logistycznych w Europie. Katastrofalny w skutkach nie tylko dla naszych klientów, ale również dla nas byłby moment, w którym platformy zleceń TimoCom nie byłyby przez dłuższy czas dostępne. Dlatego też nasze dotychczasowe inwestycje w technologie informatyczne opłaciły się. Założyliśmy, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy dostępność naszych produktów wynosić będzie 365 dni, 24 godziny na dobę. Biorąc pod uwagę przerwy potrzebne na prace serwisowe udało się to zrealizować w 99,56%", wyjaśnia Frings.

Ale nie tylko łącza internetowe, serwery i programy odczują silnie rosnące liczby ofert i użytkowników w TimoCom. Również osoby zatrudnione w dziale Customer Care doświadczają zmian. Poznają bowiem wielu nowych kolegów i koleżanek, którzy będą służyli pomocą w odpowiadaniu na zapytania klientów. To bardzo ważne, gdyż 54 pracowników infolinii w Niemczech, Polsce, Czechach i na Węgrzech podejmuje codziennie więcej niż 2.000 połączeń telefonicznych. To jest ponad 40.000 rozmów miesięcznie.

TimoCom przedstawia imponujące liczby, które mogą cieszyć każdego klienta. Pokazuje, że przedsiębiorstwo stale się rozwija i jest wiarygodnym partnerem w procesie biznesowym. Biorąc pod uwagę powyższe informacje, nie dziwi fakt, że w ostatniej ankiecie, 94,3% klientów wyraziło swoje zadowolenie ze współpracy z TimoCom.

Więcej informacji na temat TimoCom oraz wszystkich produktów znajdziecie Państwo na stronie www.timocom.pl.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.