TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

IAA: Giełda magazynowa TimoCom pomaga zapobiegać pustym powierzchniom magazynowym

Na drugim stoisku Ambasadorzy Transportu przedstawiają kampanię wizerunkową

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

IAA: Giełda magazynowa TimoCom pomaga zapobiegać pustym powierzchniom magazynowym

Düsseldorf / Hannover, 01-10-2012. Na tegorocznych targach IAA Pojazdy Użytkowe w Hanowerze, TimoCom, oferent wiodącej w Europie giełdy transportowej TC Truck&Cargo® oraz platformy przetargowej TC eBid®, jak z kapelusza wyczarował całkiem nową, największą w Europie giełdę powierzchni magazynowych. Dzięki internetowej platformie przedsiębiorstwa będą mogły unikać pustych powierzchni w magazynach i szybciej reagować na sytuacje podbramkowe. Na drugim stanowisku targowym przedsiębiorstwo podsumowało 111 pierwszych dni swojej kampanii „Ambasadorzy Transportu“ i przedstawiło projekty na przyszłość.


Na początku największych w Europie targów transportu i logistyki TimoCom wywołał duże zaciekawienie, jednakże później podczas konferencji prasowej tajemnica została rozwiana. Obejmująca całą Europę giełda powierzchni magazynowych i logistycznych posiadająca do 30.000 ofert magazynów w 40 krajach europejskich, pomaga zredukować pustostany magazynowe, jak również lepiej wykorzystać ich możliwości.

Łatwe wyszukiwanie i oferowanie powierzchni magazynowych
Korzyści płynące z giełdy powierzchni magazynowych to przede wszystkim: duża i różnorodna ilość ofert w całej Europie oraz proste możliwości wyszukiwania. W programie poszukujący, przy pomocy zaledwie kilku kliknięć, mogą znaleźć wolne powierzchnie magazynowe i logistyczne, odpowiadające ich kryteriom wyszukiwania. Kto z kolei sam chciałby zaoferować magazyn, może umieścić na giełdzie wszystkie możliwe informacje dotyczące wolnej przestrzeni, zwiększając tym samym swoje szanse na podjęcie kontaktów handlowych z klientem.

Ambasadorzy Transportu dokonują pierwszych bilansów
Także Ambasadorzy Transportu udali się z ciężarówką TimoTruck do Hanoweru. Na osobnym stanowisku targowym przedstawili wyniki pierwszych 111 dni kampanii „Ambasadorzy Transportu“. Obok akcji „Razem przez kraj“ i „Życie bez tirów“ zapowiedzieli także nowe projekty. W przyszłości chcą mianowicie aktywniej otworzyć branżę logistyczną na młodzież i zaangażować się w bezpieczeństwo młodych uczestników ruchu drogowego.

Więcej informacji o giełdzie magazynowej, Ambasadorach Transportu i produktach TimoCom znajdziecie Państwo na stronach www.timocom.pl oraz www.transportbotschafter.de.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.