TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Geoliner Trucking & Transport używa systemu TomTom poprzez giełdę ofert transportowych

Sprytny pomysł:

Z nowym TC eMap®przedsiębiorstwo transportowe oszczędza czas i zdobywa nowych partnerów biznesowych

„I nie muszę już nic więcej instalować? Mogę zaimportować swoje pojazdy do trackingu w TimoCom używając tego samego hasła jak do TomTom? ", pyta Pan Kitay, dyrektor zarządzający przedsiębiorstwa transportowego o tej samej nazwie. „Ależ oczywiście. To jest właśnie wielka zaleta TC eMap®. Umożliwia wyświetlenie wielu różnych systemów telematycznych jednocześnie. Ma to szczególne znaczenie jeśli na przykład korzysta się z usług kilku odrębnych podwykonawców", potwierdza Country Manager Smahan Dahmani z TimoCom, wyjaśniająca właśnie klientowi, że już nie musi, w trakcie transakcji transportowych, przełączać się pomiędzy poszczególnymi programami. Dzięki nowemu TC eMap® rozwiązanie trackingowe jest już zintegrowane z giełdą transportową. W związku z tym, iż dane dostępowe zostaną wprowadzone bezpośrednio do TC eMap® lokalizowanie położenia pojazdów wyposażonych w TomTom Business Solutions będzie jeszcze łatwiejsze. „Już długo używamy systemów telematycznych, ale w połączeniu z giełdą ofert transportowych jest to zdecydowanie prostsze i mniej czasochłonne", uważa dyrektor zarządzający i znajduje adekwatne porównanie: "Giełda ofert transportowych jest jak tort, a tracking - jak wisienka na tym torcie".

 

Dane GPS nie dla wszystkich użytkowników widoczne automatycznie

Od momentu powstania w 2008 roku, przedsiębiorstwo z Eindhoven wciąż się rozbudowywało. Ten znaczny rozwój na arenie międzynarodowej nie mógł jednak wpływać negatywnie na organizację pracy w firmie. "Już przy wprowadzaniu pojazdów do giełdy transportowej zaznaczaliśmy, że podczas wykonywania zlecenia można nas w każdym momencie lokalizować. To stwarza zleceniodawcom poczucie bezpieczeństwa, dzięki czemu chętniej nas wybierają", mówi Kitay. Dane GPS nie są widoczne dla wszystkich użytkowników automatycznie. "Każdy może precyzyjnie określić, komu i na jak długo udostępnia widok na dany pojazd, na przykład na czas zlecenia", wyjaśnia Dahmani.

 

Ogólny przepływ informacji został zoptymalizowany

Dzięki rozwiązaniu trackingowemu znikają nie tylko długie rozmowy telefoniczne, ale również optymalizowany jest przepływ informacji pomiędzy wszystkimi stronami. Przewoźnik może właściwie skoncentrować się na swojej pracy, a jego spedytor zawsze widzi, gdzie w danej chwili znajduje się towar. Partner biznesowy otrzymuje aktualne i wiarygodne informacje, co z kolei stwarza dobre podstawy budowania zaufania dla usługodawcy.

W tym momencie w TC eMap® dostępnych jest ponad25 interfejsów różnych dostawców telematycznych, a z 50 kolejnymi TimoCom prowadzi już konkretne negocjacje. Dahmani doradza klientom, aby wypróbowali produkt: "Wcześniej czy później rynek będzie rozwijał sie w tym kierunku, by w pewnym momencie nie móc obejść się bez GPS". Firma Geoliner Trucking &Transport BV  już teraz rozpoznała rynkowy trend i na plandekach swoich ciężarówek wydrukowała symbol trackingu.

 

Dalsze informacje o TimoCom i Geoliner Trucking &Transport BV znajdują się także na stronie www.timocom.pl i www.geoliner.net

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.