TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Dostawca usług IT szuka nowych przyjaciół

TimoCom wystartował z własną stroną na Facebook'u

Düsseldorf, 2011-03-23 - Nadszedł już czas: Strona TimoCom na Facebook'u jest już online. Nowy profil zaprasza do interakcji i wciąga w gry/konkursy. Kto chciałby zasiąść w pierwszym rzędzie, musi po prostu kliknąć na przycisk "Lubię to".


Portale społecznościowe należą w obecnym czasie do codziennego cyfrowego życia. Dla TimoCom jako dostawcy usług IT tym bardziej jest to istotne. Z partnerami biznesowymi z branży transportowej ten oferent giełdy ofert transportowych TC TruckCargo® i platformy przetargowej TC eBid® istnieje już od dłuższego czasu na portalu biznesowym XING – i za jego pomocą między innymi rekrutował już pracowników. Poprzez Facebook TimoCom zamierza przede wszystkim wyjść naprzeciw klientom. Platforma oferuje idealną możliwość połączenia kontaktów biznesowych z prywatnymi, a także okazję do rozluźnienie tego dialogu.. „Chcemy bezpośrednio i swobodnie komunikować się z klientami", wyjaśnia Klaudia Grzybowska z działu Marketingu.


Obok informacji z pierwszej ręki nie powinno się zapominać również o czynniku rozrywkowym: „Na tej stronie powinno się oglądać, rozmawiać, śmiać i wygrywać. Zawsze będą znajdować się na niej nowe posty lub np. zdjęcia z ostatnich targów, aktualne video i świetne gry, przy których można również coś wygrać. Ludzie powinni stać się częścią świata TimoCom na Facebooku.“


TimoCom z niecierpliwością oczekuje na rozwój nowego profilu na Facebook'u i ma nadzieję na "ruch" z najróżniejszych zakątków świata transportowego.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.