TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Czytelnicy wydawnictwa ETM wybrali TimoCom jako "Najlepszą Markę" 2011!

TimoCom na pierwszym miejscu po raz trzeci

TIMOCOM Informacje prasowe – Aktualności

Czytelnicy wydawnictwa ETM wybrali TimoCom jako "Najlepszą Markę" 2011!

Düsseldorf, 2011-06-01 - Trzeci raz z kolei TimoCom obronił tytuł "Najlepszej Marki". Czytelnicy wydawnictwa ETM zdecydowali: Dzięki giełdzie ofert transportowych TC Truck&Cargo® przedsiębiorstwo z Düsseldorfu pozostaje również w 2011 „Najlepszą Giełdą Transportową“. Zamiast odpoczywać na swojej pozycji europejskiego lidera, dostawca usług IT wprowadza kolejne innowacje do programu.


To wielki zaszczyt, po raz trzeci z kolei zostać wybranym jako numer 1. Aby tę pozycję utrzymać, potrzebne jest jednak również sporo pracy i wkładu. Dostawca usług IT z Düsseldorfu dokonał tego wyczynu i mógł w dniu 31. maja odebrać nagrodę "Najlepszej Marki 2011" w kategorii "Najlepsza Giełda Transportowa". Grono czytelników wydawnictwa ETM, złożone z odbiorców pism "Lastauto omnibus", "trans aktuell" oraz "FERNFAHRER" opowiedziało się ponownie za TimoCom i jego międzynarodową giełdą ofert transportowych TC Truck&Cargo®.


Nagroda docenia wkład w rozwój innowacyjnych produktów i usług, które ułatwiają i zwiększają wydajność codziennej pracy wszystkich przedsiębiorstw zaangażowanych w transport. W ubiegłym roku TimoCom solidnie zaangażował się w rozwój innowacyjnych produktów i serwisów. Poza specjalną infolinią TimoCom Assist, gdzie eksperci przedsiębiorstwa odpowiadają na pytania związane z produktami i biznesem transportowym, wprowadzono również w bieżącym roku numer serwisowy „TimoCom to go“. Dzięki temu klienci mogą także będąc w trasie za pomocą telefonu komórkowego otrzymać informacje dotyczące aktualnych ofert ładunków i powierzchni transportowych. Przyczyniło się to do osiągnięcia w kwietniu 2011 absolutnie najwyższego rekordu w historii przedsiębiorstwa - 400.000 ofert! O dobre liczby troszczy się również europejski serwis inkaso TC CashCare. W 2010 roku ponad 85% wszystkich przypadków zostało pozytywnie zakończonych. To następna wartość dodana, która odegrała istotną rolę w wyborze w sumie 7.696 czytelników.


Dla TimoCom ten reprezentatywny obraz opinii oznacza prawdziwy dowód zaufania. Marcel Frings, Chief Representative firmy TimoCom odbierając trofeum, na wręczeniu nagród w Perkins Park w Stuttgarcie, w imieniu ponad 300 pracowników, wypowiedział się w następujący sposób: „To wyróżnienie odbieramy jako potwierdzenie wkładu pracy i rozwoju w szczególności w ciągu ostatnich 3 lat. Chcemy być czymś więcej niż tylko giełdą transportową. Nagroda udowadnia, że jesteśmy postrzegani, wykorzystywani i docenieni jako sieć transportowa i platforma zleceń. Dziękujemy czytelnikom za ich zaufanie. Ten pozytywny wynik i wizerunek zawdzięczamy zwłaszcza naszemu wysoce zaangażowanemu zespołowi."


TimoCom zamierza nadal oferować swoim klientom najwyższe standardy jakości. Z tego powodu stale pracuje nad tym, aby możliwie najlepiej dostosowywać programy do potrzeb użytkowników. W ten sposób przykładowo procesy wewnątrz systemu stały się bardziej skuteczne, zostały także opracowane dodatkowe małe narzędzia pomocnicze.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.