TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

Aby po prostu "oferować więcej"

Któż nie pozwolił sobie czasem na mały batonik, czy zimny napój ze „stacji“ lub też z „kiosku za rogiem“? Abyśmy mogli zawsze i wszędzie korzystać z takiego serwisu; troszczy się o to między innymi hurtownik Lekkerland poprzez swój przemyślany system logistyczny. Od niemal roku Lekkerland do łatwego i szybkiego wyszukiwania właściwych dostawców logistyki wykorzystuje również TC eBid®, internetową platformę do europejskich przetargów transportowych.

Wszystko z jednego źródła
Firma Lekkerland Deutschland GmbH & Co. KG dba o to, aby wszystkie punkty zaopatrzenia takie jak sklepy przy stacjach benzynowych, kioski, sklepiki z prasą i papierosami oraz specjalistyczne markety z napojami; których w samych Niemczech jest ponad 59 tys. były zawsze zaopatrzone w pełen asortyment papierosów, słodyczy, napojów, artykułów żywnościowych i innych. W całej Europie Firma posiada ponad 131 tys. punktów sprzedaży.

W Niemczech eksploatowanych jest obecnie przez firmę 434 własnych pojazdów ciężarowych, aut dostawczych i chłodni. W 2009 roku firma Lekkerland Niemcy wypracowała obrót w wysokości 6,72 miliarda euro. W całych Niemczech ponad 3.500 pracowników w 16 centrach logistycznych troszczy się, aby klienci otrzymywali swoje towary nie tylko skompletowane, lecz również „in time“ i bez uszkodzeń. Wymaga to przemyślanego połączenia kompetencji logistyki, handlu hurtowego i serwisu usługowego.

Kooperacje
Firma Lekkerland współpracuje także z usługodawcami - a tych znajduje przykładowo poprzez internetową platformę do przetargów transportowych TC eBid®. To praktyczne narzędzie jest dostępne na rynku od października 2009. Zostało stworzone przez firmę TimoCom Soft- und Hardware GmbH z Düsseldorfu, która oferuje również, wiodącą w Europie, giełdę ofert transportowych TC Truck&Cargo® dla rynku transakcji doraźnych (spot).

Oszczędność kosztów procesów i przejrzystość
Już od listopada 2009 roku firma Lekkerland profituje z zastosowania oprogramowania TC eBid® . Wygodnie, online i bezpiecznie firma ta ogłasza tutaj przetargi na ładunki częściowe i kompletne, w połączeniach regionalnych pomiędzy poszczególnymi centrami logistycznymi, a także na trasy międzynarodowe. Także dla obszaru produktów szybko psujących się, dzięki szczegółowemu dobieraniu usługodawców na TC eBid® hurtownik ten znajduje bez problemu odpowiednich partnerów do transportów chłodniami.

Heiko Schreck, Head of Corporate Inbound Logistics firmy Lekkerland AG & Co. KG: “TC eBid® odpowiada w pełnym zakresie naszym wymaganiom: Oprogramowanie to jest proste w zastosowaniu i pragmatyczne. Nasze przetargi możemy ustawiać absolutnie wg naszych potrzeb i to zaledwie w kilku krokach. Ta metoda gwarantuje nam, że otrzymamy wyłącznie istotne dla nas wyniki. Wszystko przebiega przyjaźnie dla użytkownika i całkowicie online; powoduje to oszczędność papieru i oznacza dla nasz większą efektywność.“

Dzięki TC eBid® firma ogłaszająca przetarg otrzymuje zoptymalizowaną listę ofert. Kompletny proces przetargowy rejestrowany jest elektronicznie i dokumentowany w sposób łatwo zrozumiały i przejrzysty w postaci tabeli Excel. W ostatniej fazie system ten dostarcza jednoznaczne wyniki oceny i tworzy wskaźniki istotne dla klientów.

Pan Schreck przekonany jest o zaletach:
„W naszej logistyce zaopatrzenia zależni jesteśmy od naszych partnerów biznesowych, którzy odpowiadają naszym wymaganiom jakościowym. Za pomocą TC eBid® znaleźliśmy już wielu wykwalifikowanych usługodawców, z którymi mogliśmy nawiązać nowe długoterminowe partnerstwa. W fazie przetargowej dzięki zastosowaniu tego oprogramowania oszczędziliśmy czas i koszty. Ponadto poprzez TC eBid® uzyskujemy aktualny opis sytuacji rynkowej w odniesieniu do przestrzeni ładunkowych oraz cen.“ 

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44

Leksykon transportowy – Kompendium wiedzy o transporcie

Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.