TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

6 prostych reguł skutecznego zarządzania wierzytelnościami

Ponieważ praktyki płatnicze w zależności od kraju są bardzo zróżnicowane, nie można poruszać się w branży transportowej bez profesjonalnego zarządzania wierzytelnościami.

Dlatego zebraliśmy 6 prostych reguł, które ułatwią Ci postępowanie z opieszałymi płatnikami.



 

1. Sprawdzaj wiarygodność partnera biznesowego minimum co dwa lata.

2. Przy każdym zleceniu sprawdź informacje dotyczące terminu platności i uwzglednij go na wystawianym rachunku.

3. Pierwsze wezwanie do zapłaty wyślij po tygodniu od upływu terminu płatności.

4. W wezwaniu do zapłaty umieść informacje dotyczące: dłużnika, wierzyciela, roszczenia, usługi, numeru i daty rachunku bankowego, terminu płatności, nowego terminu płatności

5. W celu uniknięcia wątpliwości dostarczenie dokumentów wysyłaj fakturę lub wezwanie do zapłaty zawsze z odpowiednimi dokumentami dotyczącymi danego frachtu listem poleconym.

6. Po wysłaniu drugiego wezwania do zapłaty i upłynięciu terminu 30 dni, włącz bezpośrednio do działania TimoCom CashCare

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.