TIMOCOM Logo

Obsługa JavaScript Twojej przeglądarki jest wyłączona.

W wyniku tego funkcjonalność tej strony została ograniczona. Aby zwiększyć komfort korzystania z internetu zalecana jest tymczasowa aktywacja JavaScript w ustawieniach przeglądarki.

2014 to rok pełen sukcesów dla TimoCom

Zainteresowanie rynkiem online dla usług transportowych w Europie nadal rośnie

Erkrath, 26.02.2015 - Posiadający mocno ugruntowaną pozycję na rynku, dostawca wiodącej w Europie giełdy transportowej podsumowuje pełen sukcesów 2014 rok. Tak dobre wyniki TimoCom Soft- und Hardware GmbH zawdzięcza przede wszystkim nieustannie rosnącej liczbie klientów, którzy doceniają nie tylko duży wybór frachtów i pojazdów oferowanych w programie, ale również uruchomienie mobilnego dostępu do platform, rosnącą liczbę integracji telematycznych, czy też oferty przetargów na stałe zlecenia transportowe. To wszystko spowodowało, że w minionym roku w przedsiębiorstwie panowała naprawdę pozytywna atmosfera. Producent oprogramowania optymistycznie patrzy również w 2015 rok zapewniając, że każdemu uczestnikowi łańcucha transportowego oferowana będzie taka jakość produktów, jakiej sobie życzy.

 

Cele zrealizowane

Firma TimoCom z siedzibą w Erkrath koło Düsseldorfu, już od 1997 roku, dzięki giełdzie transportowej TC Truck&Cargo® skutecznie ułatwia codzienną pracę wielu dysponentom i zleceniodawcom w całej Europie. W 2014 roku wystawiono na niej aż 58,9 milionów ofert frachtów i wolnych przestrzeni ładunkowych, co oznacza wzrost o 7,6 punktów procentowych w stosunku do roku 2013. W liczbach bezwzględnych stanowi to ponad 4 miliony ofert więcej. Całkowita długość tras dla wprowadzonych ładunków wyniosła 451 milionów metrów, co w przeliczeniu na kilometry odpowiada prawie 11 obwodom kuli ziemskiej, a ich łączny ciężar to ponad 647 milionów ton. Takie wyniki przekonują nawet najbardziej sceptycznych przedstawicieli branży.  W efekcie, w 2014 roku, aż 6.903 nowych klientów wybrało platformy zleceń TimoCom i zawarło umowy na ich użytkowanie. "Nasze oczekiwania zostały spełnione i cieszymy się, że dzięki nowym użytkownikom, poprzez naszą giełdę zawieranych może być jeszcze więcej umów", mówi Marcel Frings, Chief Representative firmy TimoCom. Jeśli klienci chcą jeszcze wydajniej wykorzystywać swoje pojazdy za pomocą długoterminowych zleceń transportowych, producent oprogramowania od lat oferuje idealne do tego narzędzie jakim jest platforma online do europejskich przetargów na transport TC eBid®.

Dowodem na skuteczność tego programu są aż 6.022 przetargi ogłoszone w 2014 roku za jego pośrednictwem. Jednak Frings podkreśla: "Jesteśmy przekonani, że nasi klienci mogliby zyskać jeszcze więcej na tych dodatkowych ładunkach. Przy 33.000 aktywnych usługodawców transportowych i logistycznych naturalnym jest, że rodzą się nowi partnerzy biznesowi dla wszystkich uczestników łańcucha transportowego."

 

Większy obrót dzięki dobrym pomysłom

Ogólną poprawę można zauważyć także w obrotach przedsiębiorstwa, które w 2014 roku wyniosły 54 miliony euro i plasują się nieco powyżej założeń. Frings komentuje: "Udało nam się przekroczyć założony cel i to nie tylko ten liczbowy. W odniesieniu do innowacji i nowych obszarów biznesowych spoglądamy na miniony rok jako na pełen sukcesów i pozytywnych przeżyć." Dotyczy to między innymi mobilnego dostępu do giełdy, który umożliwia korzystanie ze wszystkich platform TimoCom także w trasie. Pierwsze miesiące nowego roku, pokazały, że już ponad 4.200 "mobilnych" użytkowników regularnie loguje się do TimoCom za pomocą smartfonów i tabletów. Wykorzystują w tym celu bezpłatną aplikację barometru transportowego. Indywidualny kod PIN, konkretne urządzenie oraz oprogramowanie zabezpieczające TC Login, jeszcze bardziej podwyższają standardy bezpieczeństwa, którym klienci ufają od dawna. Równie bezpieczna i skuteczna jest platforma TC eMap®, która pokazuje wszystkie powszechnie stosowane systemy telematyczne na jednej mapie. "Dzięki dobrej współpracy z naszymi partnerami, w 2014 roku mogliśmy rozszerzyć liczbę interfejsów do 120", dodaje z zadowoleniem Frings.

 

Świadczone usługi jako kryterium jakości

TimoCom ułatwia codzienną pracę wielu firm transportowych i logistycznych w Europie również w inny sposób. Od 2003 roku klienci mogą korzystać z licencjonowanego serwisu inkaso, posiadającego oficjalne urzędowe zezwolenie na wykonywanie pozasądowych usług windykacyjnych. Dzięki temu w minionym roku w prosty i szybki sposób udało się odzyskać aż 88% zaległych płatności. "Jeśli klienci mają problem z odzyskaniem należności, wystarczy, że złożą do nas zlecenie inkaso, a odpowiednio wykwalifikowani pracownicy zajmą się tym problemem", podkreśla Frings. Warto również zaznaczyć, że stale wzrasta zaufanie klientów do TimoCom, między innymi dzięki regularnie pojawiającym się w panelu klienta ankietom. "Prowadząc stały dialog z użytkownikami, mogliśmy ulepszać nasze produkty, jeszcze bardziej dostosowując je do ich potrzeb", podsumowuje Frings. Różnorodność i duża ilość średniej wielkości przedsiębiorstw korzystających z giełdy, przekonała do naszych platform także największych branżowych graczy. "Dzięki trwającej jeszcze akcji Cashback, we współpracy z włoskim producentem opon, firmą Pirelli, stworzyliśmy dla naszych klientów wyjątkową promocję. Stanowi ona wartość dodaną do użytkowania naszych programów, a dodatkowo przyczynia się do redukcji emisji CO2", kontynuuje Frings. W 2015 roku nadal będą trwały prace nad rozbudowaniem platform zleceń online, tak, by procesy usług transportowych, także międzynarodowych mogły być wydajne i bezpieczne. Marcel Frings dodaje: "Chcielibyśmy sprostać wymaganiom naszych klientów i utrzymać dotychczasowy poziom ich satysfakcji. W tym celu podjęliśmy już pewne kroki na rok 2015".

 

Więcej informacji o TimoCom znajduje sie na stronie: www.timocom.pl.

O autorze:

Dorota Syganiec-Marszewska - Communications Specialist

Absolwentka Instytutu Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, zainteresowana mechanizmami komunikacji społecznej. W polskim oddziale TIMOCOM od kilku lat zajmuje się tworzeniem treści istotnych dla branży TSL wpisujących się w innowacyjny charakter firmy. Energiczna i kreatywna, w wolnych chwilach pisze opowiadania, maluje i śpiewa. Baterie ładuje na morzu, w górach lub podczas biegów długodystansowych.

TIMOCOM na:

Kontakt dla prasy

Radosław Groński
Marketing Manager

+48 67 352 59 44
Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam.