TimoCom zintegrował 200. dostawcę telematycznego
Funkcja trackingu wciąż się rozrasta
Erkrath, 14.09.2016 – trzy lata od rozszerzenia modułu do planowania i kalkulacji tras TC eMap o funkcję trackingu, zintegrowano z nim dwusetnego oferenta telematycznego, firmę Webbase. Tym samym dostawca usług IT- TimoCom przybliżył się o kolejny krok do możliwości zaoferowania wszystkim europejskim klientom tak szerokiego zasięgu integracji systemów telematycznych aby w ramach platformy transportowej szybko i swobodnie pobierać informacje odnośnie położenia pojazdów i przekazywać je zleceniodawcy.
Nieustająca rozbudowa funkcji trackingu
Znaczna część klientów TimoCom korzysta już z aplikacji trackingowej, w celu zapewnienia zleceniodawcy transparentności informacji o miejscu pobytu pojazdu i załadowanego towaru. Dzięki tej opcji minimalizowana jest konieczność telefonicznego monitorowania aktualnej pozycji pojazdu.
Podobnie jak tracking firmy TimoCom, cała oferta największej w Europie platformy transportowej w nadchodzących latach będzie stale rozbudowywana.
"Tracking obok indeksu firm i messengera daje możliwość dalszej integracji wewnątrz platformy transportowej i tworzenia przejrzystego łańcucha logistycznego", mówi rzecznik prasowy firmy TimoCom, Marcel Frings. "W erze czwartej rewolucji przemysłowej naszym największym celem jest przyspieszenie procesu digitalizacji i urzeczywistnienie innowacyjnych projektów na rzecz naszych klientów. Ciekawym rozwiązaniem jest, na przykład, możliwość udostępniania klientowi danych telematycznych z różnych systemów, w jego preferowanej aplikacji."
Podstawy do rozwijania tego procesu zostały już z sukcesem stworzone wraz z systematycznym poszerzaniem palety aplikacji i stale rosnącym wyborem zintegrowanych dostawców telematycznych.