Ochrona z Systemem

Nasze motto brzmi "Zaufanie jest dobre, kontrola jest lepsza" - a my idziemy jeszcze o krok dalej: nie tylko sprawdzamy nowych i istniejących klientów, ale także oferujemy im wiele dodatkowych usług bezpieczeństwa.

Login: dostęp do Systemu Smart Logistics TIMOCOM.

Jednym z największych zagrożeń pracy w sieci jest ryzyko przechwycenia danych do logowania, takich jak nazwa użytkownika czy hasło. Z tego powodu TIMOCOM nie przydziela żadnych haseł identyfikacyjnych. Będąc klientem TIMOCOM zapewniasz sobie zabezpieczony dostęp do platformy transportowej, pobierając klucz bezpieczeństwa zwany Login. W ten sposób po instalacji i autoryzacji, posiadasz na swoim komputerze wygodny, autoryzowany dostęp do Systemu Smart Logistics.

Także jeśli chcesz korzystać z platformy transportowej TIMOCOM za pomocą aplikacji mobilnej, stawiamy na ten sam standard bezpieczeństwa. Login w aplikacji barometru transportowego wraz z indywidualnym kodem PIN stanowią osobisty klucz dostępu do konta TIMOCOM.

Korzyści dla Ciebie:
  • Otrzymanie osobistego klucza bezpieczeństwa podczas pobierania programu: Login
  • Wygodny dostęp do Systemu
  • Dostęp tylko dla autoryzowanych użytkowników
  • Niemożliwy do wyśledzenia przez programy szpiegujące login/hasło!

Jednym z naszych największych atutów jest: bezpieczeństwo informatyczne

Sieć bezpieczeństwa TIMOCOM obejmuje również konsekwentne inwestycje w najnowocześniejsze technologie IBM i Oracle. Będąc klientem TIMOCOM masz do dyspozycji platformę o najwyższym technicznie standardzie, która umożliwi Ci szybką i bezpieczną pracę.

Z TIMOCOM nie doświadczysz żadnych niemiłych niespodzianek: dwa oddzielne i niezależne od siebie centra danych wyposażone w zabezpieczenia na najwyższym poziomie, zapewniają możliwość pracy 24 godziny na dobę. Nasze serwery dzięki systemom kopii zapasowych zapewniają, także w sytuacjach krytycznych, stały dostęp do Systemu Smart Logistics i niezmiennie wysoką jakość naszego oprogramowania.

TIMOCOM jako specjalista z dziedziny IT oferuje:
  • Certyfikat ISO/IEC 27001 Certyfikowane i energooszczędne centrum danych
  • Bezpieczna transmisja danych dzięki szyfrowanemu połączeniu SSL
  • Monitorowanie i obsługa przez własny dział IT 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu
  • Dodatkowe niezależne połączenie internetowe
  • Wydajny firewall i wielopoziomowe systemy zabezpieczające
  • Wszystkie dane są "Hosted in Germany"
"Z Twoimi danymi obchodzimy się szczególnie starannie! Dlatego TIMOCOM otrzymał znak jakości "Hosted in Germany". Dane naszych klientów są przechowywane w Niemczech i podlegają tym samym niemieckiemu prawu - w szczególności prawu o ochronie danych osobowych, które jest uważane za jedno z najbardziej restrykcyjnych w całej Europie."

Marco Haack, Director IT Infrastructure & Services.

Ściśle regulowany: dostęp do Systemu TIMOCOM

Transparentne, przejrzyste, kompetentne - takie są transakcje z TIMOCOM. Abyśmy mogli zapewnić naszym klientom najwyższy poziom bezpieczeństwa, firmy, które chcą pracować z Systemem, muszą spełnić szczególne wymagania. Już ponad 130.000 użytkowników TIMOCOM w kwestii bezpieczeństwa znajduje się w dobrych rękach. Uzyskanie dostępu do Systemu to dla klienta TIMOCOM unikalny certyfikat jakości.

Bezpieczeństwo na rynku spot i rynku kontraktowym
  • Dostęp do giełdy z reguły dopiero po okresie sześciomiesięcznej działalności na rynku danego przedsiębiorstwa
  • Weryfikacja najważniejszych dokumentów firmy przed zawarciem umowy
  • Weryfikacja każdego nowego klienta
  • Stała kontrola użytkowników także po zawarciu umowy

Razem dla dobra Twoich praw

W codziennej pracy często zdarza się, że faktury nie są regulowane w terminie. W takich sytuacjach do dyspozycji jest Międzynarodowy Dział Inkaso. Podejmuje on szybkie i skuteczne działania pomagające odzyskać w drodze pozasądowej jeszcze nierozliczone należności. Kolejną zaletą TIMOCOM jest też to, że międzynarodowym klientom doradzają pracownicy posługujący się ich ojczystym językiem.

Działalność Inkaso daje jeszcze jeden szczególny efekt: głównie renomowane firmy będą starały się zostać członkami sieci TIMOCOM.

Dowiedz się więcej >

Uprzednio sprawdzając nie ryzykujesz

Każdego dnia nasi klienci powinni mieć możliwość efektywnej i bezpiecznej pracy z Systemem TIMOCOM - to jest nasza misja. Transakcje zawierane są bezpośrednio między partnerami biznesowymi, dlatego ważne jest aby każdy z nich dochowywał przy tym staranności kupieckiej.

Grafika informacyjna dotycząca TIMOCOM Identify
Sprawdzanie tożsamości potencjalnego partnera biznesowego:
  • Od potencjalnego partnera biznesowego żądaj przesłania wydruku danej oferty z Systemu TIMOCOM. Dzięki temu natychmiast sprawdzisz, czy posiada on dostęp do Systemu Smart Logistics.
  • Sprawdź czy Twój potencjalny partner biznesowy posiada wpis w Profilach firm. Przy pomocy funkcji pobierania i udostępniania dokumentów powinien on w profilu firmy umieścić najważniejsze, służące jego identyfikacji, dokumenty.
  • Porównaj dane pomiędzy informacjami w udostępnionych dokumentach z danymi podanymi w profilu firmy.
  • Porównaj dane osoby kontaktowej, na przykład upewnij się, czy nazwisko, numer telefonu i adres e-mail, które zostały wprowadzone do profilu firmy są identyczne.

Jeśli, po przeprowadzeniu kontroli, nadal wystąpią uzasadnione wątpliwości co do spójności przesłanych danych, wówczas TIMOCOM Identify pomoże sprawdzić tożsamość potencjalnego partnera.

W celu zlecenia identyfikacji wymagane jest przesłanie:
  • Wydrukowanej przez Twojego partnera biznesowego oferty z Systemu TIMOCOM
  • Kopii udostępnionych w profilu firm dokumentów, ewentualnie uzyskanie od partnera biznesowego dokumentów firmowych
  • Kompletnie wypełnionego formularza zlecenia wraz z podaniem powodów wątpliwości.
Komplet dokumentów należy przesłać do TIMOCOM drogą e-mailową lub faksem.

+48 67 352 15 02

info.pl@timocom.com

Pobierz zlecenie inkasa (PDF, 792 kB)

Zespół TIMOCOMI dentify wyznacza sobie maksymalnie 5 godzin roboczych, aby przeprowadzić kompleksową i bezpłatną kontrolę. Odpowiedź udzielana jest pisemnie w dni robocze w godzinach od 08.00 do 16.30.

Co możesz zrobić sam dla uczciwych interesów

Za pomocą przemyślanej, wielopoziomowej sieci bezpieczeństwa TIMOCOM przyczynia się znacznie, aby wszystko sprawnie przebiegało. Ty również, przy użyciu prostych środków i działań, możesz znacząco zwiększyć swoje bezpieczeństwo. Tutaj znajdziesz narzędzia, które Ci w tym pomogą.

Twoja lista kontrolna do sprawdzania nowych partnerów biznesowych

Twoja lista kontrolna do sprawdzania nowych partnerów biznesowych

Najważniejsze zasady poprzedzające uczciwe transakcje

TIMOCOM standardowo sprawdza swoich nowych klientów, jeszcze zanim otrzymają oni dostęp do pierwszego w Europie Systemu Smart Logistics. Tym samym wykonujemy znaczną część prac weryfikacyjnych za Ciebie. Jednak również i Ty każdego dnia możesz zrobić coś dla swojego bezpieczeństwa.

Wystarczy przestrzegać zaledwie kilku kroków, dzięki którym ryzyko „niebezpiecznych” transakcji może zostać znacznie zmniejszone już przed zawarciem umowy. W tym celu TIMOCOM stworzył listę najważniejszych zadań odnośnie sprawdzania nowych partnerów biznesowych. Dalsze rady, jak uniknąć kradzieży ładunków, znajdują się również w następnym artykule dotyczącym wspólnej, o zasięgu europejskim, inicjatywy TIMOCOM i SCHUNCK.

Twoja lista kontrolna do sprawdzania nowych partnerów biznesowych
Kontrola bezpieczeństwa minimalizuje ryzyko kradzieży ładunku

Kontrola bezpieczeństwa minimalizuje ryzyko kradzieży ładunku

Z naszą listą kontrolną skutecznie ochronisz swoje przedsiębiorstwo przed oszustwem

Nieuczciwi kontrahenci w naszej branży nie są niczym nowym. Nowe jest jednak to, że oszuści stają się coraz bardziej zuchwali. Dlatego tak istotne jest podejmowanie skutecznych środków i kroków, które pomogą zapobiec oszustwom i kradzieżom.

We współpracy, TIMOCOM GmbH i OSCAR SCHUNCK AG & CO. KG opracowała obszerną listę kontrolną dla firm, która pomaga lepiej kontrolować tożsamość partnerów biznesowych jeszcze przed zawarciem umowy. Zalecamy odpowiednim, odpowiedzialnym pracownikom pobranie listy kontrolnej i przeprowadzanie starannej weryfikacji usługodawców transportowych na podstawie sformułowanych w niej pytań.

Lista kontrolna do minimalizacji ryzyka kradzieży ładunku
Do góry

Zgadzam się na używanie przez tę stronę plików cookies na potrzeby analityczne oraz do personalizowania treści i reklam. Dowiedz się więcej